Miehet!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elmiina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt on niin kuuma varmaan et meillä ei ainakaan liiemmin nukuta. Äsken ulkona nukutin eka tunnin, nukkui 15min, jonka jälkeen nukutin toisen tunnin, ja kun silmät vihdoin painu kiinni niin ohikulkijan koira haukahti ja poika heräs siihen. Great. Nukkui siis ehkä 2min.
 
Mies osallistuu edelleen tosi kivasti vauvanhoitoon. Välillä tekee omia reissujaan ja sanoo, että kun ei voi imettää, mutta muuten olisi vauvan kanssa vaikka pari päivää putkeen kaksin (no, sitä ei vielä tuu kun imetän ym. ). Vaippoja vaihtaa siinä missä minäkin ja osallistuu leikittämiseen (leikkimatolla oloa ym) enemmän kuin minä.

Jutut mitkä mua ärsyttää on se, että yöunet on hälle tärkeät ja nukkuu sikeesti ja mä hoidan kyllä kaikki yöt vauvan, joskus kaipaisin siinä apua. Vaikkei hän auttaa paljoa voi, koska yöllä ei paljoa muuta tarvitse kun maitoa. Tarpeen tullen kyllä nousee jos pyydän. Ja se mua risoo, että aina ehdottaa vauvan huutaessa, et sillä on varmaan nälkä. Siitä mä en tykkää yhtään jos laukoo sitä julkisesti. Tulee sellainen olo, että sit mä oon huono äiti kun en oo heti ruokkinut.

Vaunulenkeillä käydään yhdessä ja kylvetys on miehen ja tytön oma juttu :) Hellyyttä voisi tarjota mulle useammin, lapselle sitä kyllä tarjoaa. Enpä voi paljoa valittaa.
 
Meillä mies nukutti ekaa kertaa uuden rutiinin käyttöönoton jälkeen :) Silloin kun valvottiin miten sattuu jäi vauva miehen kanssa olohuoneeseen usein kun mie menin sänkyyn nukkumaan. Kestihän siinä, mutta onnistuin olemaan puuttumatta vaikka huuto kuulu. Eka imuroin loppuun ja sit lähdin kauppaan ettei tartteis kuunnella, meinasin suihkuun siihen perään mut kaupasta tullessa ei makkarista enää kuulunutkaan kuin pieni "huu" ni uskalsin istua sohvalle. Ei kestä kuunnella sitä huutoa ja kitinää, mut karhunpalveluksen tekisin jos menisin neuvomaan tai keskeyttämään.

Samassa ajassa mies siitä selvisi kuin minäkin tai lopulta varmaan lyhyemmässäkin ajassa vaikka ehkä enemmällä huudolla (no tietty rutiini juuri tullut tutuksi ja sit onkin eri jätti-ihminen nukuttamassa, vaikka tuttu ihminen onkin - lisäks meni miun kuppaamisesta johtuen myöhempään kuin yleensä et varmaan vähän yliväsynyt tyttö jo). Mut eipä mies voi tissiksikään muuttua, maha oli joka tapauksessa täynnä. Tuttia tarjos ja lutkutuksesta päätellen välillä huolikin.

Mä siis olin taas tehnyt itselleni tästä nukkumisesta sellaisen "pakko tehdä itse joka ilta menee kaksi tuntia siihen" jutun. Kirosin kun en tänäänkään ehdi edes kauppaan ja mies kysyi että mikset ni minä että "voisinhan mä tytön kanssa tietty päivällä käydä, tai sit sie voit nukuttaa" ja mies siihen että "miks ei." Hetken aikaa yritn keksiä syytä et miks ei mut eihän mies tai tyttö minuu oikeesti kyllä siihen tartte.

Myö ollaan siis oltu parissa reissussa mistä oon stressannu aika paljon ja sit ei oo ollu miulla juuri aikaa rentoutua kun ollaan oltu tytön kanssa niin paljon kahdestaan. Nyt oli illan kotona ja aikoo kai olla useammankin tällä viikolla. Yleensä se on silti miulle vaan 1,5-2 tuntia aikaa puuhata pyykit yms kotitaloushommat ja aina ei jää sitäkään jos tyttö kaipaa tissiä. Nyt kun nukutti olikin yllättäen viis tuntia aikaa käydä suihkussa, siivoilla kotona, käydä kaupassa jne. mikä tuntui ihan luksukselta. On se paljon mukavampikin tytön kans olla kotona nyt kun kestää olla eikä pölypallot nurkissa ahdista. Vaikka pikasiivous vaan olikin.
 
Takaisin
Top