menossa yli lasketunajan

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja cigdem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään oli viimeinen neuvola.[8|]

Huomenna aamulla kontrollikäynnille TYKSiin. Mulla on silloin ultrien mukaan rv 41+5. (kuukautisten mukaan 41+4)
Jos kaikki ok, niin EHKÄ ensi viikolla käynnistys.

Jo viikon ajan tullut välillä kipeitäkin supisteluja öisin ja unet on jäänyt todella vähiin. Samoin syöminen, kun koko ajan on oksettava olo.
Paino ei ole enää noussut viiteen viikkoon.

Neuvolatätikin ihmetteli, miksi ihmeessä tämä lapsi antaa odotuttaa itseään? Kun edelliset ovat kuitenkin tulleet ennen laskettua aikaa, niin on harvinaista että kolmas jouduttaisiin käynnistämään.

Minä olen saanu nyt ihan hyvin nukuttua kahtena viime yönä. Kyljen kääntäminen kyllä sattuu ja yleensä herään siihen et olen selälläni. Se tuntuu olevan ainoa hyvä asento tällä hetkellä. Ei satu mihinkään silloin. Olemme käyneet miehen siskon kanssa jo monta kertaa kävelemässä, aina aluksi tuntuu koviakin suppareita, mut loppuvat hetken päästä. Huomenna yliaikaiskontrolliin oyssiin. Mieski tulee huomenna ouluun :) Pitkä viikko on ollu ilman häntä.

Jotenki tuntuu epätodelliselta kun teillä muilla on ollu lapsi jo hyvin pitkän ajan ja mie vielä odotan.. Ehkä vähän kateellinen kun pitää odottaa näin älyttömän kauan... Monta kertaa olen miettinyt että miksi olen tällä foorumilla... Ei tuo lapsi synny koskaan.. En tiedä miksi hän ei halua syntyä... kiusaa jo ennen kuin on syntynytkään.. Miten pärjään sen kanssa.. Miten mies pärjää vauvan kanssa... Vaikeita kysymyksiä johon en ainakaan itse tiedä vastausta..

Tiiän mitä grenie, tarkoitat... mä katoin myös noita suloisia vauvagallerian kuvia ja oho, noi vauvat jo kannattelee päätään jne. Oma ei ole vielä edes syntynyt.[8|]
Hyvin sen oman lapsensa kanssa sitten pärjää, vaikka esikoisesta muistan että aluksi olin ihan paniikissa. Kypärämyssynkin pukeminen vastasyntyneelle oli stressaavaa.[:D] Ekan viikon jälkeen jo alkoi helpottaa.
Toisen pojan kanssa menikin jo ihan rutiinilla.

Tämä raskaus on mennyt tähän asti ihan hermoilematta, mutta viimepäivinä on pyörinyt jo kaikenlaista mielessä. -Mitä jos vauvalla onkin koliikki tai se on yhtä itkuinen ja herkästi reagoiva, kuten esikoinenkin oli?
Ja tosiaan ihmettelen onko mussa tai lapsessa jotain vikaa, kun tällä kertaa synnytys ei käynnistykkään???

Aamulla saa ainakin tietää, että toimiiko vielä istukka ja onko vauvalla kaikki ok.
Ehkä jopa ensiviikolle jonkun "eräpäivänkin"... -?

Toivottavasti kohta kaikki elokuiset sais jo pitää vauvaa sylissään! Mulla syntyi 41+2 ja olin hieman jo odottavalla tuulella viimeset päivät[:D] Mut teillä varmaan viel ärsyttävämpää, ku täällä saa lueskella kokoajan jo niitä "vauvajuttuja" ja oma on vielä masussa. Mutta jokainen ajallaan ja kukaan ei oo vielä jääny sinne mahaan asumaan teini-ikään asti[:D] (joo, lohduttaa varmaan hirveesti...)

Tsemppiä vimehetkiin kaikille vielä odottaville!!!

Olen nyt Oyssissa.. ottivat mut osastolle. Olin jo kolme senttiä auki... kävin 12 aikaan äippäpolilla ja sanoin siitä et on vuotanut jotain nyt viikon ajan. Teki aika kova kouraisen sisätutkimuksen.. tässä nyt odotan mitä tämä ilta tuo tullessaan. Kaikki tavarat jäi kaverin luo ku en osannut aavistaa. Toivottavasti mies tulee pian ouluun.

KAIKKI peukut ja varpaat pystyssä, että viimeisetkin elokuiset syntyisivät äitiensä ja isiensä iloksi mahdollisimman pian!! Vaikka tänään!! [:)] Saatte todella mun sympatiat ylimenosta.. muistan fiiliksen niin hyvin.. josko viimeistään viikonloppu tois teille pikkunyytit!! *peukuttaa*

Mullakin alkoi supistukset eilen aamulla klo.8. Kontrolliin en sitten koskaan ehtinyt sillä tyttö syntyi klo.11:05![:)]

Takaisin