Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Odottavan aika on niiiiiiiiin pitkä!Onnea kaikille odottajille
Itse plussasin viikko sitten ja kolmas lapsi tulossa. Nyt jännityksellä odotan ekaa neuvolaa joka on 2.7. Odottavan aika on pitkä
Mitkä viikot sulla nyt meneillään?Kiva Rintta että tuli noin hyvä tulos! Mä sain viikko sit maanantaina digiin saman tuloksen. Tein eka sellasen liuskatestin ja seuraavalla viikolla digin :) muuten en oo testaillu enkä testaakkaan.
Mitkä viikot sulla nyt meneillään?
Ilmoittaudun myös mukaan. Eilen tein testin johon tuli haalea viiva, kuitenkin selvästi erottuva miehenkin mielestä. Ensimmäistä lasta odottelen. Muutamia kuukausia sitten jätin ehkäisyn pois, joten tärppiä on odoteltu jonkin aikaa. La 16.2.
Olo on muutoin hyvinkin tavallinen, paitsi että menkkamaisia vihlaisuja ja kouraisuja on nyt ollut hieman yli viikon verran. Onko muilla ollut tällaisia tuntemuksia raskauden alussa? Ensin ajattelin että menkathan siellä vain alkavat, mutta sitten niitä ei kuulunutkaan ja tein testin... Ennen testiä arvelin kuitenkin että olen raskaana, sillä menkat eivät ole olleet koskaan ennen myöhässä missään tilanteessa.
Ilmoittaudun myös mukaan. Eilen tein testin johon tuli haalea viiva, kuitenkin selvästi erottuva miehenkin mielestä. Ensimmäistä lasta odottelen. Muutamia kuukausia sitten jätin ehkäisyn pois, joten tärppiä on odoteltu jonkin aikaa. La 16.2.
Olo on muutoin hyvinkin tavallinen, paitsi että menkkamaisia vihlaisuja ja kouraisuja on nyt ollut hieman yli viikon verran. Onko muilla ollut tällaisia tuntemuksia raskauden alussa? Ensin ajattelin että menkathan siellä vain alkavat, mutta sitten niitä ei kuulunutkaan ja tein testin... Ennen testiä arvelin kuitenkin että olen raskaana, sillä menkat eivät ole olleet koskaan ennen myöhässä missään tilanteessa.
Nämä rajoitukset ja fiilikset on tuntuneet aika paljolta yhtäkkiä.