Me juuri plussanneet

Joo sama meilläkin 3v sitten. Tosin salaisella keskustellaan edelleen :)
 
Meillä taas hiljeni esikoisen ryhmässä aikalailla kokonaan kun salaisella alkoi olemaan paljon porukkaa. Joitakin keskusteluyrityksiä julkisellakin ollut mutta ne tyrehtyny aika nopsaa
 
Joo, musta tumtuu että tää julkinen puoli hiljenee nykyään aikalailla heti kun kaikki siirtyneet salaiselle. Mukavempihan se onkin siellä jutella omia asioitaan vapaammin. Toisaalta siinä sit se et pitäis olla aktiivinen jne. Jos välillä vaikka ei ehdi/pääse foorumille. No ei mua ainakaan kyllä ole mistään vielä pois potkittu.
 
Moikka kaikille. Mäkin liityn nyt tähän ryhmään vaikka laskettu aika (ja kuukausi) on vielä vain arvausten varassa. Plussasin tuossa pari päivää sitten kun oli sattumoisin yks vanha testi laatikon pohjalla ja huvikseni testasin, kun oli ollut aika huono olo koko päivän. Positiivinen tulos oli suoraan sanottuna todella iso yllätys/ järkytys/ shokki, koska mun ei pitänyt pystyä tulemaan raskaaksi luomuna (esikoinen sai alkunsa hoidoilla). :eek:

Kuukautisista ei oikein voi arvioida mitään, koska mun kierto on ollut raskauden jälkeen yhtä epäsäännöllinen (20-70 kp) kuin ennen raskautta, mutta oman karkean arvioni mukaan nyt olisi menossa ehkä viikko 7. Neuvolassa laskivat, että oisin "pahimmassa" tapauksessa jo 12. viikolla, mitä itse en kyllä jaksa uskoa... Saa nähdä, pitääkö vaihtaa tuonne tammikuisten tai joukukuisten porukkaan vielä o_O

Mulla on itsellä erittäin skeptinen olo, että oonko oikeesti edes raskaana (vaikka 3 raskaustestiä näytti kyllä plussaa ja digitaalinen 3 + viikkoa..), ja että kyseessä on vaan joku hormonaalinen häiriö, tuulimuna tai jotain muuta... Tää tuntuu niin käsittämättömän epätodennäköiseltä, että tuskin uskon asiaa ennekuin lapsi syntyy :wideyed:

Mutta nyt kun tässä on pari päivää toivuttu alkujärkytyksestä (ja kärsitty järkyttävää pahoinvointia ja migreenikohtauksia) niin alan jo tottua ajatukseen, että meille tuleekin toinen lapsi jo hieman suunniteltua aiemmin :happy:
 
Panda-da: pyydä varmistus verikokeella tai yksityisellä ultrassa, noilla viikoilla jo jotain pitäisi näkyäkin niin saat varmuuden.
Näitä ihania yllätyksiä tulee joskus hedelmöityshoitojen jälkeisten raskauksien jälkeen. Heräisiköhän kropan hormoonitoiminta jotenkin raskaudesta ja synnytyksestä.
 
Kiitos Mama5 ja manna :joyful:

Tiukuliisa: En tiedä mikseivät neuvolasta antaneet samantien lähetettä varhaisultraan, sinne ois päässy varmaan jo tällä viikolla. Kävin jo niissä trisomia verikokeissa (turhaan, koska pitää takuulla mennä sit myöhemmin uudestaan) ja 5.7 on nt-ultra (eli varhaisultra) :wacky:
 
Kiitos Mama5 ja manna :joyful:

Tiukuliisa: En tiedä mikseivät neuvolasta antaneet samantien lähetettä varhaisultraan, sinne ois päässy varmaan jo tällä viikolla. Kävin jo niissä trisomia verikokeissa (turhaan, koska pitää takuulla mennä sit myöhemmin uudestaan) ja 5.7 on nt-ultra (eli varhaisultra) :wacky:
Mulla on samana päivänä varhaisultra, onneks enää muutama päivä, tuntui kyl ikuisuudelta:p
 
Takaisin
Top