Me juuri plussanneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Levia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Uuu jännää Rinttalla, jos kaksoset on. Tuplavoitto <3

Minuakin jännittää kun sain leffaviivat eilen ja viikkoja vasta se 4+2 eilen. Koskaan en ole itsekkään saanut noin vahvoja viivoja näillä viikoilla. En yhdessäkään keskenmenneessä enkä yhdessäkään loppuun menneessä. Kaksosvaaraa ei kylläkään minun puolelta ole. Miehen suvussa niitä kyllä on, mutta tietääkseni sieltä puolelta ei periydy.

Uskottava se on, että raskaana ollaan!:happy:

Tänään 4+5 ja olen testannut halpistesteillä sekä apteekin omilla joka aamu jo 4+0 lähtien. Viiva on vahvistunut ja tänään se jo pärähti siihen samoin tein.

Uskomattoman ja ihmeellisen tästä tekee se, että meillä on menty ilman ehkäisyä vuodesta 2005 lähtien. Rankoilla lapsettomuushoidoilla on tuloksena v.2009 kaksoset sekä v.2016 taapero. Ja nyt aivan puskista testissä on kaksi viivaa ihan luomusti ilman mitään apuja tai hoitoja!! :woot:

Ihana ylläri, mutta silti on pelko persuksissa kokoajan että miten tässä käy? Väsymys, vilunväreet ja hiukan kuvottava olo sekä hajuherkkyys on oireita. Jo 3+0 tietämillä lasten kevätjuhlassa ihmettelin mun itkuherkkyyttä, mutta laitoin sen silloin hormonien piikkiin kun osin vielä imetän taaperoa.

Onnea kaikille muillekkin plussanneille!

Uuu jännää Rinttalla, jos kaksoset on. Tuplavoitto :Heartred

Minuakin jännittää kun sain leffaviivat eilen ja viikkoja vasta se 4+2 eilen. Koskaan en ole itsekkään saanut noin vahvoja viivoja näillä viikoilla. En yhdessäkään keskenmenneessä enkä yhdessäkään loppuun menneessä. Kaksosvaaraa ei kylläkään minun puolelta ole. Miehen suvussa niitä kyllä on, mutta tietääkseni sieltä puolelta ei periydy.
Olen jostain lukenut että epäidenttiset kaksoset periytyy äidin puolelta ja identtiset isän puolelta:nailbiting:
Meillä kaksosia on molempien suvuissa. Mulla äidin puolelta pitäis hyppää yli, mut isän puolella myös kaksosia. Miehen isä on kaksonen ja miehen äidin yhdet sisarukset.:nailbiting::nailbiting:
Kolmen viikon päästä selviää. Itselle riittäisi ihan yksikin. Olen alle 160cm pitkä, vähän mietityttää mihin mahtuu maha yhdenkään kanssa kasvamaan:grin

Mä varasin eilen ar-ultran 27.6. Silloin pitäis olla 7+3 viikkoja. Viimeksi taisin käydä samoihin aikoihin ultrassa, ja siellä näkyi kaikki mitä pitikin hienosti. Jotenkaan mä en usko tätä vielä todeksi, ja yritän unohtaa koko ajan koko asian. Ei oo oireita (ei ollut esikoisestakaan näillä viikoilla vielä mitään) ja vaikea uskoa, että ikäni vuoksi tärppäisi melkein heti ensi yrittämällä. Ultran jälkeen vasta tosiaan varailen neuvolaa, jos siellä jotakin näkyy. Ja kaksoisriski on meilläkin melkoinen, mutta katsotaan mitä ultra näyttää. :p

Ja minä sähläri lähetin siis äskeisen viestin väärällä nimimerkillä. Nyt oon kirjautunut sillä ulos, ettei tule enää lisäsähläyksiä. :rolleyes:

Olen jostain lukenut että epäidenttiset kaksoset periytyy äidin puolelta ja identtiset isän puolelta:nailbiting:
Meillä kaksosia on molempien suvuissa. Mulla äidin puolelta pitäis hyppää yli, mut isän puolella myös kaksosia. Miehen isä on kaksonen ja miehen äidin yhdet sisarukset.:nailbiting::nailbiting:
Kolmen viikon päästä selviää. Itselle riittäisi ihan yksikin. Olen alle 160cm pitkä, vähän mietityttää mihin mahtuu maha yhdenkään kanssa kasvamaan:grin

Teillä on kyllä tosiaan aika iso "riski".. :)
Meillä miehen isällä on kaksosveljet ja kaksossiskot. Toiset on identtiset ja toiset on epäidenttiset. Ja minun puolelta ei ole mitään eli riski on aika pieni. Mullekin riittää se yksi. :)

Jep, en oo ennen näin vahvoja saanut (2 raskautta takana, molemmat meni kesken). Vähän jännittää monikkoraskauden mahdollisuus, meillä kun on paljon kaksosia molempien suvuissa.

Voi olla, tai sitten ihan yksikin :) esikoisesta oli tosi voimakas viiva heti ekalla testauksella mutta tästä toisesta kun testasin niin olivat viivat ensin todella haaleita :)

Oi kylläpä on komeet viivat Rintta!:grin Ja kylläpä on suvussa kaksosia.

Tein tänään viikkodigin ja näytti raskaana 2-3 viikkoa eli täsmää. :) Varasin nyt varhaisultran yksityiselle 4.7 niin pääsee aiemmin tsekkaan tilannetta, ennenku lapsettomuus- ja hormonipolilla on ultra 23.7.

Oi kylläpä on komeet viivat Rintta!:grin Ja kylläpä on suvussa kaksosia.

Tein tänään viikkodigin ja näytti raskaana 2-3 viikkoa eli täsmää. :) Varasin nyt varhaisultran yksityiselle 4.7 niin pääsee aiemmin tsekkaan tilannetta, ennenku lapsettomuus- ja hormonipolilla on ultra 23.7.
Kiitos! Lisäksi tää on kolmas raskaus (2 edellistä meni kesken) niin sekin lisää riskiä saada kaksoset.
Mulla on sun ultrasta seuraavana päivänä, aika matelee!!

Tännehän mun vissiin pitikin huikkia eikä kesäkuun pulinoihin :) Maanantaina hailakka punainen viiva testiin ja pitkin viikkoa väri on vahvistunut <3

Parista edellisestä raskaudesta oon plussannut Davidin testeillä kp26, mutta tässä kierrossa Davidiin sain viivan vasta kp30. Kierto saattaa muutenkin olla pidempi kuin edellisten raskauksien kohdalla, kun niissä on ollut Terolut tasaamassa kiertoa ja ovulaation laskeminen on ollut helpompaa. On paljon hankalampaa veikata tarkkaa laskettua päivää kun kierto on mitä on.. Katsotaan mitä varhaisultrassa veikataan viikoiksi aikanaan..

Täällä myös kaksosia suvussa useita, mutta jotenkin pidän sitä epätodennäköisenä ajatuksena. Viivat on myös vahvistuneet hitaasti, joten sekään ei viittaa kaksosraskauteen.

Nyt menossa siis ehkä 3+5 vasta :smug:

Kiitos blackwood :) vau.fi laskurin mukaan la olisi 23.2. :)

Marga onnea ja tervetuloa mukaan :)

Moi! Kirjoittelin tuonne lapsettomuus-osastolle jo hieman masentuneena, mutta kp 1 sijasta olikin kiinnittyminen (aivan järkyttävillä kivuilla!) kyseessä tuossa muutama päivä sitten ja tänään aivan selkeä PLUSSA! Ollaan todella onnellisia, koska toista on yritetty jo pari vuotta. Lapsettomuustutkimukset kerittiin käydä läpi sekä yksi inseminaatio. Tämä lapsi (lapset??? Kukapa tietää!) sai alkunsa ilman sitä, mutta Letrozol-kierrosta.

Pieni varoivaisuus kyllä tässä onnenhehkutuksessa vielä, mutta ainakin nyt olen selkeästi raskaana! :Heartpink Laskettu aika 25.2. tienoilla.

Hei kaikki! Täällä kans ilmottaudutaan mukaan, noin viikko sitten plussa. Ensimmäistä odotetaan. Nyt jännätään että pikkunen pysyy mukana.. :Heartred

Onnittelut kaikille plussanneille!! :happy:

Takaisin