Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En oo vielä tehnyt, yöllä on niin jano et heräilen 3h välein pissalle koska on pakko juoda, aattelin illalla kun pääsen iltavuorosta ni tehdä testin taas. Testi on rfsu:n herkkä eli 10ium/ml.Rintta: Teitkö aamulla vielä uutta? Mikä toi testi oli? Laittaisin kyllä palautetta menemään.
Täältä löytyy vertaistukea varmasti, meitä km kokeneita on täälläkin paljon. :)Ilmoittaudun mukaan! Selkeä plussa tuli tänään. Olen 35-vuotias ja tulin yllättäin raskaaksi (kierukka oli tullut huomaamatta pois) viime tammikuussa, josta seurasi km helmikuussa. Sen jälkeen on tuosta maalis-/huhtikuusta asti tjottailtu ja tärppi tuli nyt käytännössä ensimmäisestä mahdollisesta, jossa tallettelut osui kohdilleen. Olen innoissani ja onnellinen, sillä omaa lasta olen toivonut jo pitkään. Mies vain on puuttunut. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä nyt vasta 10kk, mutta molemmille oli heti alussa selvää että meidät on tarkoitettu toisillemme. Toki km-pelko varjostaa onnea, mutta yritän olla stressaamatta liikaa.