Me juuri plussanneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Levia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa vaan kaikille! Mulla olis laskettu aika 15.2 raskauslaskurin mukaan. Ongelma on vaan se kun en meinaa uskaltaa iloita yhtään.. :sad001 Takana keskenmeno (rv10+5, kohdun lääkkeellinen tyhjennys 13.1) sekä kaks kemiallista sen jälkeen niin jotenki sitä vaan pelkää että tämäkin huonosti menee.. Lallastiinaa ymmärrän oikeen hyvin kun itselläkin tuota himotestaajan vikaa löytyy.. :grin Yritän silti olla liikoja ressaamatta, kävi miten kävi! Kiva nähdä että tänne on kertynyt jo jokunen odottaja! Onko teillä testit näyttäneet jo tasavahvoja viivoja? Olis kiva nähdä kuvia:love017

ImageUploadedByVau Foorumi1528611925.312415.jpg

Tällänen tuli 3+6/4+0

Blackwood Ai sulla on mennyt raskaudet tuolla lailla, saanko kysyä tietämättömyyttäni että mikä tuo lääkitys on? Oon ajatellut että oon ihan sekopää kun testailen niin tiuhaan mutta helpottavaa kuulla että muutkin tekee niin vaikka ikävää on teillä kuin itsellänikin se syy siihen testailuun eli pelko. Berlin kiitos ja voi kiva kuulla että sulla on ultraan aika jo! :love7onneksi pian saat selvyyden!

Blackwood kyllähän se niin on. Toivon sulle kaikkea parasta ja voimia sinnitellä ultraan asti! :happy:
Ihmemaanlapsi :love2 miten ihmeessä saatte kuvia tänne kun mulla aina valittaa että liian suuri tiedosto kun yritän laittaa! :sad001 mulla tänään 4+2 ja hitusen tummempi kun sulla tuo testi :happy: näyttäisin jos osaisin :laughing002

Mä tein testin perjantaina ja näytti haamuplussaa.. huomenna meinaan tehdä uuden testin. Vähän pelottaa ja jännittää kun eka lapsi toiveissa ja että voisiko tärpätä ekasta kerrasta..
Nyt oon useampana päivänä syöny vuohenjuusto salaattia lisä mozzarellalla ja eilen illalla tajusin ett ei sais ja nyt mietin että ups :D

Mulla oli vielä noilla päivillä paljon haaleammat testit kuin teillä. Voin kohta laittaa kuvan mun testiarsenaalista, siellä on dpo 11 - 24 väliset testit :grin

Blackwood niin muakin kiinnostaisi mikä lääkitys sulla on? Mulla on keltarauhashormoni Lugesteron käytössä kun se oli näissä hoidoissa. Se piti kyllä lopettaa plussan saamisen jälkeen, mutta mä en uskalla. :facepalm: Mulla on aina ennen vuotoja jopa 8 päivää tiputtelua niin keltarauhanen ei voi toimia kunnolla. Ajattelin siis käyttää tätä ultraan asti ja kysyä sitten lääkäriltä jatkosta..

Mulla oli vielä noilla päivillä paljon haaleammat testit kuin teillä. Voin kohta laittaa kuvan mun testiarsenaalista, siellä on dpo 11 - 24 väliset testit :grin

Blackwood niin muakin kiinnostaisi mikä lääkitys sulla on? Mulla on keltarauhashormoni Lugesteron käytössä kun se oli näissä hoidoissa. Se piti kyllä lopettaa plussan saamisen jälkeen, mutta mä en uskalla. :facepalm: Mulla on aina ennen vuotoja jopa 8 päivää tiputtelua niin keltarauhanen ei voi toimia kunnolla. Ajattelin siis käyttää tätä ultraan asti ja kysyä sitten lääkäriltä jatkosta..
Mulla on kans lugesteron käytössä. Mun reseptissä lukee että jatkuu jos rt positiivinen. Mulla ei oo mitää vuotohäiriöitä mutta sain mielenrauhan vuoksi kahden keskenmenon jälkeen.

Rintta mihin asti sua on ohjeistettu jatkamaan? Onpa sulla jo vahva viiva! :)

Tässä mun testit alusta asti. Vikan testin tein toissapäivänä ja nyt ajattelin olla testaamatta kun tuli nuo tasavahvat ja olisi enää viikko ja yksi päivä ultraan. Niin ja testi on PregCheck.

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1528616871.666451.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1528616871.666451.jpg
    231.7 KB · Katsottu: 76
Mulla menee terot 12vk asti jos sinne päästään.
Mihin asti teillä muilla menee tukilääkitys?

Lugesteron on minullakin ja otan niitä paikallisesti rv 11+6 asti. Mulla on todettu keltarauhasessa ongelmia kun raskaudet ei vain jatku. Se rakkula surkastuu liian aikaseen ja raskaus loppuu.
Vuotohäiriöitä ei ole.

Lugesteron on minullakin ja otan niitä paikallisesti rv 11+6 asti. Mulla on todettu keltarauhasessa ongelmia kun raskaudet ei vain jatku. Se rakkula surkastuu liian aikaseen ja raskaus loppuu.
Vuotohäiriöitä ei ole.

Minkälainen annostus sulla on? Mä oon käyttänyt punktiosta asti 2x200mg aamuin illoin.

Rintta mihin asti sua on ohjeistettu jatkamaan? Onpa sulla jo vahva viiva! :)
Mä soitan huomen yksityisel gynel ni tiiän sitte. Mut pakkauksessa luki et rv9-11 (hoitojen yhteydessä).
1x200mg emättimeen iltaisin.

Viivan vahvuus sai mut miettimään kaksosten mahdollisuutta...meillä on paljon kaksosia molempien suvuissa.

Juliam kyllä se voi vaan siitä ekasta kerrasta tärpätä :wink Mulla kans sama kun ensimmäistä yritetään ja vähän tietämätön asioista niin pistää kaikkea miettimään. Nuo syömiset on kyllä välillä just semmosta AI NIIN JOO! :laughing002 Mies toi mulle kaljan tossa perjantaina ja ihmetteli kun kieltäydyin, meni hetki ennen ku lamppu sytty:laughing001

En ole tiennytkään tommosista tukilääkityksistä mutta aina oppii jotain uutta! Kuinka herkästi semmosia määrätään?

Keskenmenoja pitää olla taustalla tai jotain muita syitä. Niin sanotusti ihan ilman syytä ei määrätä. Esim jos just esikoista oottaa eikä oo koskaan mitään keskenmenoja tai todettu muuta häikkää niin niitä ei määrätä sen takia että pelkää keskenmenoa.

Kiitos vastauksesta Blackwood! Tiedän vaan ottaa asian puheeksi jos nyt jostain syystä tämäkin menisi kesken jne. Hienoa että on olemassa keinoja tukea raskautumista noin! :happy:

Ensimmäistä kertaa kun raskuduin, raskuduin yrittämättä, täysin tietämättömänä että olin edes raskaana ja kun sain plussan en osannut edes pelätä mitään vaan jotenkin luotin kroppaani että nyt sitä on sitten vauva tulossa! Ei ole homma enää niin :sorry:

Takaisin