Isla80, Toivotaan, että sulla ehtis pahaolo helpottaa ennen matkaa ja et lento menis rauhallisesti! 5h on kuitenkin aika pitkä aika, jos ei pääsisi ollenkaan vessassa käymään.. Mansikoista mulla ei ole tietoa? Neuvolassa varmasit osaa auttaa siihen :) Voi vitsi kun tekiskin mieli mansikoita!

Ja kiva kuulla, että sulla on aikaisemmin mennyt pitkä lento hyvin !
Jellybelly, Itseasiassa nyt ku sanoit, niin varmaan mulle oli myös tukisukat ostettu viimeks instrusta! Kuulostaa ainaki niin tutulta

Itse oon myös tuo A-hepatiitti rokotteen ottanut aikaisemmin, B:tä en mielestäni ole ottanut (Täytyykin jostain tarkistaa) Ja eivät ne mun mielestä ole pakollisia, mutta A on ainakin suositeltava.
Hah, olisi kyllä kamalaa, jos kaikki oireet/vaivat tulisi samaa aikaan samalle henkilölle!

Pitää toivoa, ettei ainakaan kovin pahaaoloa tule :)
Mäkin eka olin sitä mieltä, että en tällä kertaa käy yksityisellä ultrassa, mutta jotenki mieli muuttu. Tulee varmempi olo kun omin silmin näkee, että kaikki on hyvin. Onhan se inhottavan kallista (varatessani kysyin hintaa noin 200€, josta kelakorvaa jonkun osan. Oli tosiaan vain arvio hinnasta, eli voi tippua tai nousta vielä

) mutta eiköhän se sen arvoista ole, ainakin minun mielestä. :) Eli varaa vaan ihmeessä jos siltä tuntuu tai et jaksa millään oottaa!
Shalley ja Pikkupossu, ompas teillä aika rohkeat kaverit kun vielä noin myöhään matkustaa! Saako edes lentää noin myöhäisillä viikoilla? Tai ainakin varmaan tarvii allekirjoittaa jokin omavastuulappu ja tarvitsee lääkärin suositukset? Olisi myös kauhea vaihtoehto synnyttää laivalla tai lentokoneessa

Mutta varmaankin molemmilla heillä on ollut "helpot"/"ongelmattomat" raskaudet ja on olleet hyvin voivia niin ovat uskaltaneet matkustaa

Jokainen omalla tavallaan, tietenkin toivoen, ettei vaaranna omaa tai tulevan lapsen terveyttä.