Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja <3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihania massuja! Täälläkin sama juttu, eli aamuisin tai päivisin ei ole mahaa huomattavissa, mutta iltaa kohden pinnistyy ihan näkyväksi.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

hei onko täällä muita jolla on laskettu 6.12.2014? ihania masu kuvia mä laitan kans kun vaan saan otettua maha kans alkanut kasvaan aika nopeeta vauhtia :)

Mun pieni kumpu eiliseltä, 10+2 :) (Ja ekasta raskaudesta jääneet raskausarvet... Tokassa ei tullut yhtään, niin ovat saaneet nätisti palautua, sellanen ryppymasu.) Otin kuvan makuulteen, anteeksi myös vähäinen vaatetus :S

Liitteet

• 14013482007751.jpg
    14013482007751.jpg
    84 KB · Katsottu: 174
ihana masu sulla jo Olento, mashaAllah :)

bumble bee kyllä huomaa että odotat :)

ihania vauvamasui kaikilla jo, mashaAllah :)

Saimpahan minäkin aikaiseksi, rv12+3 maha sisään vedettynä ilman kauheita turvotuksia :) (Normipainoon +3kg enkä ole koskaan ollut näin painava, jee..)

Liitteet

• 1401483867699.jpg
    1401483867699.jpg
    34.2 KB · Katsottu: 177
Päätin minäkin ryhtyä joukon jatkoksi kun napsaisin omasta pikku pallosta lauantaina ekan kuvan. Mä kerkesin hieman laihtua kun oli kuntokuuri päällä raskaaksi tullessani, joten mun silmään toi pömppis näyttää jo tosi isolta. Viikkoja koossa 12+3. :)
20140607_112129(2).jpg

Tänään otettu eka masu-kuva. (On joo vähissä vaatetus...) Tässä rv 11+5 ja rupee jo näkyyn. Toki olihan tuota masua jo ennen raskauttakin... Enään sitä ei pysty vetään kokonaan sisään ja lavatsa tuntuu selvästi kiinteämmältä. Laskettu olisi 25.12. tarkentui maanantain ultrassa.

rv 11+0 kuva.jpg

Muokattu viimeksi:
Mä olen kyllä niin pallo (varsinkin illalla ) jo että ei tätä peittele mitenkään. Kauhee turvotus ollut heti alusta asti ja toki mahassa löllöäkin jo ennestään. Eilen kyllä meinasin persuuksilleni pudota kun illalla peiliin katsoin :eek: minkä kokoinen tämä on sitten joulukuussa? Loppuuko tämä turvotus jossain vaiheessa ja vaan kasvaa ihana söpö vauvamaha ? :oops:

täällä pientä kasvua havaittavissa, alun tutttu turvotus alkaa kohoamaan ja nousemaan, joten kohta puoliin tämä alkaa olemaan vauvamasu eikä pelkkää turvotusta.. =)
vertailun vuoksi esikoisesta oleva "kunnon" vauvamasu, tuota kohti tässä mennään :) kasvoin tuostakin kuvasta loppuakohden vielä melkoisesti joten tämä nykyinen kumpu on aikas pientä vielä.. vähäks ihquu! ;)
(..voiko sillain vielä sanoa? ooksmä ihan out?) :)

Liitteet

• junior-masun kasvu.jpg
    junior-masun kasvu.jpg
    500.3 KB · Katsottu: 153
  • maha1.jpg
    maha1.jpg
    55.1 KB · Katsottu: 157
Kovaa vauhtia mahat kasvaa :) Tuo Mimaelin maha ekassa raskaudessa on ihan hervoton!! :grin

Mulla ei ole maha kasvanut oikeastaan yhtään. Turvotusta vaan tulee vieläkin TOSI paljon. Sen kanssa onkin sitten iso maha. Esikoisen kohdalla mulla oli ihan pikkuinen maha :Heartred Tuskin nytkään sen isommaksi tulee.

Laitan tähän kuvan esikoisen odotuksesta. Raskausviikosta en oo varma, mutta kuva kuitenkin syyskuulta ja LA oli 15.9 eli viikkoja siis jotain noin 38-40 :) Verratkaas tätä tuohon Mimaelin rv 32 mahaan! :grin:grin:grin

IMG_0967 (2) (600x800).jpg

Muokattu viimeksi:
Takaisin