Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja <3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihania masuja jo!!! Itelläkin iltasin jo ihan kunnon pallo, ettei jää kyllä huomaamatta :) Osittain varmaan kyllä turvotusta, pitää vamaan ruveta kuvaamaan!!

tässä meikäläisen koko komeus :) :) :). ekassa esikoisen alkumetrit (bäbä) ja tokassa nyt tämä uusi tulokas (juniori). paino on mulla täysin identtinen kuvissa, varmaan puolenkilon tarkkuudella.. :) tämänkokosena massu meni 20+ viikoille, jonka jälkeen alkoi se varsinainen iso vauva masu pulpahtaan. olin aikamoinen loppua kohden kun pituutta ei ole kuin 158cm niin valtavan vatsanhan sitä lopuksi sitten sai. mutta koko kesä mennään nyt siis tod.näk. ainakin tämänkokoisena ..View attachment 2385

Apua miten iso masu sulla on jo ! :0 Mäki haluun !

Sent from my GT-I9205 using Vau Foorumi mobile app

Räpsin tässä just ekoja kuvia tästä pikku pullamahasta. Voi sitten vertailla myöhemmin miten tästä lähtee maha kasvamaan. Oon ihan normaalipainoinen, pikku pömppö aina ollut, mutta ei mitään tämmöistä. Kyllä mä ainakin jo huomaan tän kummun pyöristyneen, katsotaan koska muut, hih! 10+0!

10320602_10203686930636113_6246447316149111650_n_zpsc6812f4f.jpg

Oivoi, itse olen viikolla 9 ja odottelen niin kovasti, että masu alkais näkymään :)

Hauska, miten mahat vaan alkaa kasvamaan!
Minulta ei vielä muuta taida näkyä, kuin turvotusta edelleen. Paino on aika samoissa, ei nousua, mutta parikin mekkoa, jotka talvella hankin 2 viikon päästä oleviin häihin, on nyt sellaisia, ettei niitä voi laittaa, kun maha vaan on kuitenkin levinnyt.... Eikun uutta ostamaan, ei olisi yhtään intoa lähteä ostoksille, saatika rahaakaan!

Aamulla ei näy juuri mitään, mut päivän aikana turpoaa ja viimeistään illalla näyttää raskausmahalta. Huomaan kyllä päivällä itsekin että pientä kasvua on, mutta ulkopuoliset tuskin vielä huomaa. Muuten oon hoikka ja muualle ei ole tullut ylimääräistä. Taitaa sikiö käyttää ylimääräiset energiat. :) Ja täällä siis esikoinen kyseessä.

Sama täällä,turvotusta löytyy varsinkin syömisen jälkeen.Meillä on kanssa juhlat tulossa,miehen siskon lakkiaiset.Pieni paniikki iski mistä löydän päälle laitettavaa mutta onneks huutonetistä löyty tosi nätti maksimekko 20e :) Sinne mahtuu hyvin maha vaikka kyllähän se mekon leikkaus sitä korostaa :grin Ei voi mitään,en vaan olis vielä halunnu paljastaa raskautta..

Ihania masuja! Mulla oma röllykkä pöllykkä roikkuu tuossa mukana, niin ei sitä tunnista vauvamasuksi vaikka on se vähän kai kasvanutkin jo, ainakin housuissa sen huomaa!

mulla tuntuu et vatsa työntyy eteepäin jonki verran jo ja kasvaa ukkoki katteli et juu ei tota piilotella ku sillä sun jilbabilla. saapi nähä miten tuo tuosta kasvaa et alkaako levitä vai jatkuuko eteepäin kasvuu kuten esikossa.

Ihania masuja on kyllä ihan jokaisella! Onnea odotuksiin! Itse vain kateellisena käyn muiden mahoja katselemassa.. Kyllä tännekin vielä sellainen tulee, vaikka ihan vielä ei ollut sen aika.. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

elaffy inshaAllah uus plussa tulee pian ja pysyvä sellane et pääset sinäki masuu kasvatteleen :)

elaffy inshaAllah uus plussa tulee pian ja pysyvä sellane et pääset sinäki masuu kasvatteleen :)

Gatusa, tulee tulee.. :) Pieni masokisti sisälläni laittaa selaamaan näitä keskusteluja. Kai se on jokin toipumisen vaihe.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin