Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vika raskauskuva rv 41 ja päivä synnytyksen jälkeen ja melkein viikko synnytyksen jälkeen kuvat:

ImageUploadedByVau Foorumi1400671732.733165.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1400671609.886190.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1400671622.483279.jpg

Hitaasti, mutta varmasti pienenee ;)

Selässä on tota ihraa, mutta se johtuu myös osakseen näistä H-kupin tisseistä, kun ryhti on muuttunut aika radikaalisti 85 b - H-kuppiin ei ole mikään pieni muutos! :D
Testasin kun seisoin ryhdikkäänä, niin eihän sinne läskejä jäänyt.
Pitää kyllä ottaa kunnon kuntokuuri sitten kun sen aika on, mutta nyt nää nesteet lähtee niin hyvää vauhtia etten jaksa stressata!
Tänään tapasin pitkästä aikaa rystyseni, joita ei oo näkynyt 2 kk:een :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Muokattu viimeksi:
kumpa itseltäki huomais naamasta eron... tuntuu et kaikki läski tullu tohon kaulan alle :D oon keränny vararavintoa sinne selkeesti :p
meil oli joskus ku olin penska ni sellanen kani, jolla oli ihan törkee läskimakkara tossa kaulassa, sellanen joku "vararavintopussi" tms se toimi myös sen tyynynä, ni mul on sellane kaksoisleuka nykyää ku sil kanillaki oli :grin

Mäkin koitin metsästää tänää jotain tollasta mekkoa ku muruskalla! :) eipä löytyny. Meni hermot :-D

Voi hitto vie! Vauva sai sylissä kunnon höykytyksen kun repesin tolle kyfixfixin kuvalle :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Olipa hauska kuva kyfixfix! Hyvä asenne!

mimmma näyttää noin timmiltä masustaan huolimatta, kivat sortsit! :)

Kiitos! Mekko onkin Tontun tädiltä saatu. Lapussa luki Vero Moda. Ei kiristä ja saa kivasti jalat tuulettua ku ei muita vaatteita oikein tossa helteessä pysty pitämään ilman ahdistusta. Yksiäkään lyhyitä housuja ei oo eikä hameita mitkä sopis.

Jeee, kiitti mimmma!!!!!! hyvältä näyttää edelleen!!!! jokseenkin paremmalta kuin tuo omani :wink kyl muaki vähä nauratti ku näin ton kuvan :laughing014

ihana masu muruska ja ihana mekko! kyfixfixin kuva on kyllä mainio :P khihihiii!!! ja mimmma ihanan suloinen masu :) :)

Mul on ikävä mahaa. En voi uskoo et sanon näin mut... En voi käsittää et toi vauva on mahtunut mun mahan sisälle!! Vaikka olihan se iso mut silti. Nyt on vaan tollanen löllykkä tilalla. Omat vaatteet ei viel mahdu/istu hyvin ja äippävaatteet on isoja. Eilen oltiin kävelyllä verkkareilla, kai ne on mun täs kesän hittituote :grin

Takaisin