Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla tosiaan sf sen 32cm, taitaa tulla sellanen pikkutonttu sieltä vaan. Löysin oman terveyskortinkin tuolta rempan aikana niin mun lähtöpaino oli vaan 2930g eli jos minuun tulee ni pikkanen on. Mies on ollu taas terveyskortissa lähtöjään aika keskipainonen, mut kuitenkin pitkä kaveri syntyessään.

Ainiin ja tän päivän mittauksen mukaan mun sf-mitta on 29, olisin muuten huolissani et miksi niin vähän mutta viime vkon ultran mukaan vauva kasvanu ihan normaalisti niin eipä sitte mitään huolta :)

ei ku nyt näkyy tossa lainauksessa :) vitsi jotku vaan näyttää niin hyvältä jopa viimesillään...
Nimim. jättiläismursu

Joo noi mainokset alkaa tosissaan ärsyttämään, ihan pilannu mun puhelimella foorumin selailun, toistaseks onneks ei häiritse koneella selailua.
Ja Kyfix kiitti! Välillä vaikea osata arvostaa sitä että oma pallomaha on ihan ok, kun niin kaipaa sitä oikeaa omaa mahaa :)

Mun sfmitta on ollut 29-31,5cm tässä viime kerroilla neukussa, ja pojan painoarvio oli 36+0, eli 3vk sitten niin 3,2kg! Sfmitta voi siis hämätä :)

Kauheen pieniä mittoja. Mulla oli eilen 38cm. Mennään nyt siellä yläkäyrän yläpuolella.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla tais olla 40+1 vikassa neuvolassa sf 33cm eli siellä alakäyrän ja keskikäyrän välissä. Tyttö olikin pieni, vielä pienempi kun sf-mitan perusteella olis voinu luulla. Mutta oli se ihan hyvä suuntaa-antava mitta kuitenkin. Vaikka sillon joskus aikasemmin se mitta menikin mulla siellä yläkäyrän yläpuolella kun vauva oli vielä perätarjonnassa ja ihan pystyssä.

Mun SF-mitta on ollut aina keskikäyrän yläpuolella, mutta on pudonnut parissa viimeisessä mittauksessa keskikäyrälle. Eilinen SF (vko 39 ja risat) oli 34. Vauva on kuitenkin näyttänyt ultrassa 2 viikkoa sitten keskivertoa isommalta. Ehkä sillä on vaan tosi ahdasta siellä?

Voi luoja mitä jälkisuppareita :/ Viimeksi kun synnytin pärjäsin ilman lääkkeitä synnytyksen jälkeen mutta nyt nää jälkisupistukset on niin kovia, että pakko ottaa.
1 positiivinen, maha on jo nyt pienempi kuin viimeksi synnytyksen jälkeen!!
Ehkä nyt palaudun jopa nopeammin :)

Sun liikkumisella liii-saaa tosta ei ole jäljellä mitään enää parin kuukauden päästä ;)

Takaisin