Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä luulen et ainaki siinä artikkelissa niistä arvista niin tarkotettiin päälle 20v ja max 25v...? Mut vanha on ihan varmasti tällanen plusmiinus 30v!

Tosi vanha joo ;)

Mulla maha alkaa oikeesti painaa niin ettei jaksa kauaa seisoskella tai kävellä. Toisaalta ihmekkös toi ku on siellä sellanen 3.5kg (toivottavasti ei isompi) mötkäle möyrii plus kaikki muut...
Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

mä luin siitä kans, et nuorille tulee helpommin..... mut mä olin 24 ku sain esikon ja nyt 27 ku tulee tää kepponen ja mul ei ookkaan mahassa muuta ku arpia :confused: hirvee määrä tuli ekasta ja nyt ne on vaan jatkanu kasvuaan.... eli oon hieman hämmentynyt o_O

Oon 24 ja mullaki on tullu iha liikaa arpia!mut turha niistä enää on valittaa. Ne on tullu enkä oo sille ite mitään voinu vaikka ahkerasti oonki rasvaillu. Kyllähä se ärsyttää, on ne nii rumat mutta ei auta vikistä, näillä mennään. :/

Mun maha oon täysin arveton ja oon tällanen 30+-ensisynnyttäjä. Yläreisissä näkyy ne arvet, jotka oon joskus murrosiässä saanut lantion levetessä... Joten se ainakin tukisi teoriaa, että nahka muuttuu joustavammaksi iän myötä.

Mä luulen et etenki meilä lähes 30v tai yli 30v ensimmäistä oottavilla toi teoria voi pitää paikkaansa.
Ompa edes yks positiivinen asia tässä kun on muuten ollu aika vaikeeta puolet raskaudesta niin edes on pysyny arvettomana :) Napakin on viel "sisällä" vaikka onki ihan pinguna niinkun mies sano (eli pinkeenä) :P

Mä oon 25, eikä mulle oo vielä ainakaan arpia tullu. Mullakin näkyy teini-iän leviämisarvet ja tisseihin on nyt tullu pari pientä. Omituista :D

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Mä sain esikoisen 3-kymppisenä ja maha on täynnä vanhoja raskausarpia. Uusia ei onneks nyt ole tullut.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla ikää kohta 29 ja arpia oikeestaan lähinnä reisissä... Kaikki kilot kertyny hanuriin ja reisiin...
Mahassa ihan muutama pikkuviiru alhaalla. Meinasin kyllä saaha slaagin sillon kun ne huomasin :grin En oo liikoja ees rasvaillu, suihkun jälkeen vähäsen sipassu perusrasvaa.

Ei tullut ekasta arpia, eikä tästä tokastakaan. Ikää silloin 27, nyt 31. Tisseissä muutama haalea ekasta ja nyt tokasta ne näkyy selvemmin mut ei mitään punaliiloja viiruja onneks :)

Mä oon aika yllättyny ettei arpia tullu. Sain komeet arvet tisseihin ja pakaroihin 17-vuotiaana kun pamahdin tytöstä naiseks nopeella aikataululla niin odotin et arpia ois tullu helposti nytkin. Nyt on ikää 27 ja yhtään arpea ei tullu! Edes tissien arvet ei lähteny leviämään vaikka maidon noustessa tissit oli kyllä pinkeet ja ihan valtavat!

Mun keho on varmaan sit vanha, aloin 20 veenä odottamaan esikoista ja kyllä mulla lässähti maha pysyvästi vaikka olen harrastanut urheilua ja normipaino se 65-67 kg.
Maha kulki yläkäyrällä, liekö sillä vaikutusta.
Arpia ei tullut älytöntä määrää, mutta tuli kuitenkin, nyt sama juttu paitsi että maha on pienempi kuin viimeksi.
Saa nähdä meneekö nytkin vuosi ennenkuin maha vetäytyy sisään!
Viimeksi mun vatsalihakset jäivät pysyvästi erilleen, en usko että ne ikinä palautuvat..
ImageUploadedByVau Foorumi1399992947.978394.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1399993261.301904.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1399992961.195287.jpg

Siinäpä, rv 5 ja jotain ja tän päivän kuva rv 40 + 6!
Mun napa jäi ekan raskauden jälkeen roikkumaan ja istuessa tulee sellainen kunnon röllykkä.
Tää raskaus on lihottanut mua n. 33 kg, paino ei ole enää noussut.
Viimeksi lihoin vain 19 kg.
Olen lihonut eri paikoista kuin esikoisesta, nyt mulla on selässä tollaiset ihrat :) Käsissä paljon!
MUTTA tässä raskaudessa olen päässyt liikkumaan normaalisti, mulla ei ole sellua niin paljon kuin esikoisesta ja mun jalat on paljon kiinteämmät kuin silloin :D

Mun nahkat on tähän ikään mennessä (taidan olla täällä pyörivistä vanhinpien joukossa?) venyny ja paukkunu niin paljon että sen puoleen en odottanut hirveästi arpia. Liittyy tietty enemmän jojoiluun painon kanssa mutta aikaa sekin vaatii :P

Eipä niitä arpia olekaan alkanut ilmestyyn kun nyt vasta. Alavatsalla oli niitä jo ennestään ja nyt ne on pidentyneet napaa kohti. Navan seutuvilla näkyy noiden lisäksi muutama punainen rantu. Selkään, kylkiin ja rintoihin sain kyllä venymisjälkeä jo varmaan ennen raskauden puolivälissä vaikken huomannut että niissä nahka mitenkään eriyisesti olisi pingottunut. Noissakin paikoissa mulla oli runsaasti arpia jo ennestään.

Tää mun maha on niin tiukka,että aattelen koska tää iho repee. Neuvolassaki on sanonu,että vauvaa on vaikee tunnustella, kun päkki on niin timmi :D arpia ei oo tullu, eikä tule :)

Mä niin riemuitsin eilen peilin ääressä et maha on alempana mut nyt kun tänään vertasin aiempiin kuviin niin eipä siinä kyllä isoa eroa ollutkaan. Möööö. Pinkeä ja painava se kyllä on, jopa tuolla alhaalla tähän asti roikkunut öllö rasvaheltta on alkanut kiristyä mahan peitoksi.

Tässä tilanne 40+4:
WP_20140514_008.jpg

Ei tsiisus miten pieniä masuja kaikilla o_O
T. Jättiläismasu 39cm sf-mitalla

Takaisin