Mulle on ilmestyny linea negra! Tai en tiedä onko se tuolla kauankin ollut kun ei oikein ole enää näköyhteyttä tonne pallon eteläosastolle. Aika hailuhan tuo on mutta viiva mikä viiva :)
No eikö vaan olekkin En tosiaan ite ees tajua sitä vaan luulen olevani niin pieni ja siro. Yks päivä yritin mennä suihkukaappiin sivuttain sillä seurauksella, että meinas kaatua seinät ku en ihan mahtunukkaan. Vasta kuvasta tajuaa miten valas sitä onkaan.
Joo, toivottavasti tää ei nyt tuu kelleen järkytyksenä mutta tosiaan toi musta ei väri ei taida riittää täs vaiheessa enää meistä ketään pienentämään ennen synnäriä
Mie oottelen vielä niitä arpia. Oman tässä vielä ainakin neljä viikkoa aikaa (toivottavasti ihan maksimissaan). Jotenkin alusta lähtien ajatellu et pakkohan niitä on mulle tulla ku jotenkin iho on aina ollu sellanen laikukas, on pisamat ja kaikki! Enkä mihinkään muuhun usko kuin kosteutukseen... Vielä kerkiää iho räjähtää!
Mäkin olen nyt oikeasti saanu ihan alavatsaan raskausarpien alut. Punasia pisteitä, joita nyt koitan olla laajentamatta. Myös jenkkakahvojen kohalla jotain pientä pimpulaa. Enempää en suostu ottamaan, enenen!!
mul on vanhat ruvennu nyt vähä punottaa, mut ei pahasti viel... mut ylöspäin leviää edelleen ja näyttää tosi häröltä en oo kans varma olisko ihan ihan haalee negra napaan asti... ekan kohdalla ei ollu ollenkaan...
Mulla on selvä linea negra melkein rintalastan alaosaan asti. Arpia ei onneksi vielä näy. Mutta saa nähdä jatkuuko onni! Luulin kyllä että arpia tulisi. Jotain hyötyä ehkä siis siitä, etten oo enää ihan nuori!