Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Musta on hauskaa että mun ei tarvii enää hehkuttaa sitä kookosöljyä kun nythän sitä hehkuttaa jo niin moni muukin :) ihan huippua!

ja mä en ole edelleenkään saanu aikaseks haettua sitä kookosöljyä mistään....... mut tätä foorumia on aina yhtä hauska lukee!!! oli ketju mikä tahansa, se yllättää... koskaan ei voi tietää päivän kuuminta puheenaihetta :grin

Jep, tippunut on, mutta jos esikoisesta muistan oikein niin se maha oikeesti oli ihan toooosi alhaalla! Tästä vielä 5 cm alas, niin sit tulee lähtö ;)
En tiedä oliko pojan koolla vaikutusta siihen, että viimeksi maha oli niin alhaalla.. Mutta elän niin, että tää vielä tulee tippumaan :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Maha, maha, maha, BOUNTY - Tiger-kauppojen läheisyydessä asuvat: Tigerista saa sellaisia kolmen palan Bountyja. Vink vink vaan!

Ton kun olisin tiennyt ku tänään vaapuin kyseisen liikkeen ohi! Voihan toki olla, että olisivat jättäneet myymättä :oops:

Mulla on mahan alaosaan tullut reippaasti arpia,rasvauksesta huolimatta ja eilen ohimennen valitin miehelle,että mua vähän häirittee kun on tullut niin paljon arpia. Mies tokaisi siihen: "Mitä sitten,arvet kaunistaa." :confused: Ööö... Oon kyllä pikkasen eri mieltä.

Mulla ei oo mahan tippumisesta vielä tietoakaan o_O En oo ainakaan huomannut, sf-mitta kasvaa ja henkeä ahdistaa niin pirusti.

Mun maha on tippunut varmaa viikko kaks sitten :) samanlainen ku tulevilla papoilla!! Sopivasti jos paitaki nousee vähän ylös niin näkyy samanlailla "kaljamaha" 8)

Perjantain 35+0 niin voin kuvailla tänne. Ehkä siksi sfmitta pompahti alakäyrille?? Ääh.

Mun mielestä mun maha on tippunut jo tooosi paljon, mutta ei se kyllä kuvassa näy. Tai no, viime kuussa mun maha tuntui kasvavan suoraan rintalastasta eteenpäin, nyt etutykki töröttää vähän normaalimmassa paikassa.

HKWGjPo.jpg

Täytyy vissii taas kuvata et huomais itekkin koska tippuu. Kaipa sen tuntee muutenkin.

Arpia ei vieläkään! Saako tästä hehkuttaa? Mut yks työkaveri sanoi et sillä tuli arpia vasta viimisellä viikolla ja niitä olikin sit reilusti. Mies kattelee välillä mahaa ja ku siel on joku painauma ni se sanoo et "onks tonne nyt jotain tullu...? Ei se pahalla... Heh! Tonttu tekee jotain aaltoja just!! Ollaan kovatsi juteltu et ne on sellasia hianoja merkkejä suuresta etapista enkä aio niitä häpeillä sit yhtään vaan vaikka mieluummin esittelen! No ehken aivan mut ymmärsitte varmaan :grin

Mulla on arpia vaan takapuolessa. Oisin niistä autuaan tietämätön, ellei mies raportoisi asian etenemisestä.

Ääh, mulla saattaa kans olla muodostumassa arpia. Navan alapuolella on jotain epäilyttäviä punaisia pilkkuja. Myös jenkkakahvojen kohdalla ihossa jotain punertavia muutoksia. Harmittaa kun olin päättäny etten saa arpia(vaikkei se päätös tietty niitä estäkään).

Mimmma et oo laittanu pitkään aikaan kuvaa niin sun maha on kasvanu ihan salaa! Vaikee sanoo onko tipahtanu kun mä muistan sut vaan sellasen minimahan kanssa niin ei oo sopivaa vertailukohdetta :) Mut kiva maha!

Hyvä kuulla! :) koska oon ite huolestunut että kasvaako tää ny kunnolla!!! Äiti ainaki kehui mahan tipahtaneen ja Äitihän tietää aina kaiken :-D viimeks tosiaan tainnu laittaa 30+0 eli onhan siitä jo 5viikkoa :o

Takaisin