Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kävin muutama päivä sitten lunastamassa rahaa vastaan lähikaupasta Untekramin kookosöljyn. Täältä kun luin, että on avuksi.
Löytyi osastolta 'öljyt'. Ei ihan näkökorkeudella, mutta siellä hyllyillä kuitenkin, missä on rypsi-, sun muut oliiviöljyt.

Ja voin kyllä sanoa, ettei turhaan kehuttu täällä. Tekee ihosta kosteutetun tuntuisen ja tuoksuu ihanalle verrattuna kaikkiin Beboihin ja biohin... Eikä kutita ihoakaan niin paljoa.

Mie en oo kyl vieläkään hommannu ton vichyn rasvan tilalla mitään muuta. Se kosteuttaa, ei tuoksu ja koko vartalo samalla. EI oo mikään halpis, mut ei järin kalliskaan.

Ainiin ja mun mielestä sf:ään ei ole kasvanut tässä parin viikon aikana juuri yhtään :O

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Kyllä nää teiän kuvat saa mut taas miettimään että mun maha on joku luonnonoikku kun se on niin pieni! Vaikka eilen just mietin miten hirveen kokonen se on :D

Vähän sama tunne täällä. Kaikki sanoo mun mahaa pieneksi vaikka ahdistaa ja kiristää niin pirusti

Juu :D Ei oo miun maha ainakaa pienuudella "pilattu" :grin Kamala miettii vaan mite isoks toi viel menee.... 4 vkoa la:hankin.. o_O

Sivustapäin ei näytä yhtä rötköltä, mutta huom: verrokkina ovat E-kupin tissit.

Liitteet

• 34 viikkoa 4 päivää 2.jpg
    34 viikkoa 4 päivää 2.jpg
    227.4 KB · Katsottu: 59
ImageUploadedByVau Foorumi1396775276.284773.jpg
Mun masu, rv 35+5.. Ilman paitaa näkyy että vähän rötköttää.. Mutta kyllä se tosta vielä tipahtaa, esikoinen oli niin iso että tosiaan jo rv 32 se painoi se roikkumaha..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Ootteks työ ajtella ottaa kunnon masu/perhekuvia. Mulla ei oo ku yks tai kaks kuvaa koko raskausajalta ni aattelin et ois hauska joku koko perheen kuva

Takaisin