Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vitsi mä oon vainoharhainen :grin Ja pitäis varmaan vaan olla hiljaa mut ku katoin minnkan kuvaa ja bongasin samanlaisen lattian kuin meillä niin tein päätelmän että asumme samassa kerrostalossa :grin Koska Helsingissähän ei tosissaan voi olla toista taloa jossa yhtä kaunista lattiaa käytettäisiin :rolleyes:

Täällä kun puhuttiin kookosöljystä, niin vinkkinä kookoksen hajua/makua kammoksuville, että sitä on myytävänä myös miedon makuisena/hajuisena. Itse kun tykkään kookoksen mausta, niin mulle tuo mieto versio oli ihan mautonta ja mitäänsanomatonta. Eli ehkä sitä voisi kookosta inhoava sietää. :)

Mulla on kans vissii tää mikä ei niin tuoksu hirveästi? Kun eiks Hymykuoppa puhunut, että koko kämppä tuoksui kookokselta kun se laittoi öljyä? :O

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Toi Cocovi luomu mitä mulla on tuoksuu vaan kun sitä haistelee läheltä.. Esim. Bio Oil on kunnon hajuvettä verrattuna tohon tuoksuun :)

täytyypä yrittää löytää toi miedon hajunen jostain.... eilen rupes ottaa jo vähän nenään se bio oil, ku lutrasin kunnolla saunan jälkeen.... piti hetki seistä ulkona ihtiään tuulettamassa..... muuten kyllä on tuntunu mukavalta iholla.. mut eihän täältä tuppukylästä löydä mitään!!! pakko siis lähtee soppaileen :grin

Tosiaan en valitettavasti muista yhtään sen hajuttoman öljyn merkkiä, muistan vaan että mies sitä osti jostain aasia/thaimaa-ruokakaupasta ja olin pettynyt kun se ei maistunutkaan miltään. En muista kyllä edes että lukiko purkissa jotain hajuttomuudesta ja mauttomuudesta... Että eipä musta kauheasti apua tässä hommassa ollut. :grin Mutta mulla on kutina, että samaa tavaraa voisi saada ihan Prismastakin...?

miust se Bio Oil ei haise, kun maximissaan sen puol minuuttia, kun sen levittää ja se haju ei oo miust kovinkaa vahva :confused: :eek::grin

heheheee... musta taas se bepanceer ei haise juur lainkaan, ihan perus rasbvalle, mut toi bio oil haisee kauheen vahvasti ja monta tuntia :grin ja mun yökkipaitaki haisee ihan siltä :p

heheheee... musta taas se bepanceer ei haise juur lainkaan, ihan perus rasbvalle, mut toi bio oil haisee kauheen vahvasti ja monta tuntia :grin ja mun yökkipaitaki haisee ihan siltä :p
Sama juttu, Bebancare ei jäänyt vaatteisiin kiinni! Sitä ois voinut käyttääkin sen puolesta, mutta hinta on niiiiin kallis!

Täällä kans yks kookosöljyläinen. Raskausarvista ei vielä tietoakaan ja sanoisin et mul on kyl sukurasite niihin.. Tehdäänpäs galluppi vauvojen synnyttyä mitä kävi! :shaking2

No siis ihan meiän lähimmästä pienestä k-marketistakin taitaa löytyä, etta varmasti myös marketeista, mut ne on siis tosiaan ruokapuolella eikä ihonhoitotuotteissa :)

hyi hitto ku pelottavan näkönen :eek: enkä nyt tarkota liii-saaa sinua ku tota mursua.....

mursu spinning pyörässä, hmmm....... en usko :wink

Takaisin