Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin toki, onhan se yksilöllistä :)

Mutten ois ikikuunaan päivänä uskonu, et mul toimii.. :rolleyes:

pakko se on varmaan käydä ostamassa :) mulla on ruvennu vanhat arvet jatkuu siitä mihin edellisellä jäi o_O ne vanhat on ihan vaaleita, hyvä että edes näkyy, mut "uudet" jatkuu keskeltä mahaa ihan punasena..... tosi härön näköstä.... ihanku olis r.arpia puolesta välistä masua ylöspäin......

Mulla on viel arvet pysyny poissa :) Ja Kyfixfix mä taas hinkkasin itteeni sitä nivean rasvaa kun suihkussa kävin :wink Vitsit et mäki ny rakastuin siihen :p Hui kun kuulostaa hurjilta sun arvet :eek: No toivotaan et saat ne vaalenemaan rasvalla :) Mä luulin et mun napa ratkes ku piti hurjan äänen äske :eek:

joo se on aika ihanaa......... ja mulla on just auttanu siihen ihon kutinaan suihkun jälkeen.... pakko kokeilla sitä oilia, mut oon aina niin skeptinen noiden kans, mut toi pelkkä perusrasva ei selkeestikään auta :confused: tosin mulla vaaleni noi vanhat arvet seuraavana kesänä ku kuljin napapaidassa.... kaippa mä nytkin oon koko kesän röllö paljaana tos tien poskessa sit :grin

Muakaa ei enää kutittele ku sitä lätkii :) Toivotaa jos tuo öljy auttais ettei tarvii säikytellä kylän raitilla ihmisiä ku hiihdät röllö paljaana :grin Ai ku mie oon kamala ku mul tuli ihan jotain muuta mieleen tosta röllöstä ku maha :oops: :p Oli muute hauska kun mä pomppasin käyrästä pois ja mun toppi oli rullal ja en kerinny sitä heti laskee ku lähin kipittää lääkärin perää ultraan ni se sano mulle et "hei tääl on miehiä" ni sit se kätilö sano et "ei nää nuoret niin välitä" ja mun oli vaan pakko todeta et "jos joku tästä pallosta saa kiksit ni ihan vapaasti kattelkoon" :grin Kyllä mä sen paidan sit rullasin alas ettei kenenkää tarvinnu kattella tätä rumilusta :p

Miulla on iha sitä Nivean dry to very dry skin voidetta ni se ei oo ehkässy mitää arpia möh :/ Sitähä mie oon käyttäny puolesta välistä.

Mä oon edelleen käyttäny vaan kookosöljyä rasvaamiseen ja masu on niin silee kun vaan olla ja voi! Tuntee että nyt kun oon kutinan takia ruvennu rasvaileen reisiäkin ahkerammin niin selluliititkin olis kadonnu. Ihana kookosöljy! Nyt alkaa vaan oleen niin lämmin että öljy alkaa olleen juoksevaa ja sitä on vaikeempi käyttää...

Mä kyllä myös kuorin mun ihoa tosi orjallisen säännöllisesti eli pehmeys voi johtua osittain siitäkin. Mut ainakin oon toistaseks välttyny arvilta!

heheheee cranberry!! me ku just niin sopivasti asutaan tällasen ison ja melko vilkkaan tien varressa ja välillä ihmiset tuijottaa niin et hyvä ettei niskat taitu.... ukko on monesti toppuutellu "että pue nyt päälles jotain jos meet etupihaa laittaa" mut mä oon sitä mieltä et jos ite kattoo ja saa sydärin niin se on niille ihan oikein :grin ja mun röllykkäinen kaipaa aurinkoo siinä missä mikä tapansa muukin suuriinosa... mut pelkät stringit päällä en enää kyl mene, kerran palo pakarat niin etten istunu viikkoon :eek::oops:

mut mä en silti keksi et mikä muu vois olla röllö? pylly..? :grino_O:p

mul on ollu sitä Aqualan perusvoidetta eikä sekään oo auttanu :sad001 mut toi kookosöljyki kuullostaa kivalta :) mut pitääkö sitä sit hiihtää nakkina sen öljyn jälkeen, vai et saako sit vaatteita päälle? vai imeytyykö se nopeesti? mulle tuottaa tuskaa jo kynsilakan kuivumisen odottelu paikoillaan, niin toi suihkussa levitettävä "rasva" on just pro ollu :wink

Kyllä sitä omalla pihalla saa mennä just niin ku halajaa :grin Tosin hieman täytyy myöntää et ällöönnyn ku äitin naapurissa asuu sellanen 60wee ukko joka AINA kesällä ajaa nurtsia pelkissä kalsareissa :p Ei siinä muuten mitään, mut ku ne on sellaset pappa kalsarit ja ihan kellastuneetki vielä ja ohkaseks kulunu et hyvä ettei läpi nää :grin Plus karva kammosena ne super pitkät ja harmaat rintakarvat puistattaa mua :p:oops:

Mä en tiiä miks, mut röllöst tuli mielee hyvin löysähkö alapää :oops::rolleyes::p:grin

No toi bio oil ainaki imeytyy nopiaa :) Tuosta kookos öljystä en tiiä ku ite en voi sietää kookosta missään muodossa :grin

Kyllä mä vedän vaatteet päälle heti rasvaamisen jälkeen. Levitän sitä niin ohuen kerroksen et imeytyy nopeesti kyllä. Mut heti öljyymisen jälkeen ei kannata käydä vessassa, se istuin tuntuu aika liukkaalta :D

niin että tuulessa lepattava röllö... kuulostaa hyvältä :wink niin noi paljaat papparaiset on kyl aika karmeita välillä :eek: mut siis mähän oon seksikkyyden ruumiillistuma mun röllöjeni kanssa tuossa tienposkessa :p:grin

no nyt mulla tuli valinnan vaikeus.... en mäkään kyllä oikein tykkää kookoksesta, mut jos se tollasena menis... taidan tehdä testin, rasvaan vasemman puolen mahasta toisella ja oikeen puolen toisella ja katon kumpi on parempi :grin

Kyfixfix toi kyllä sit haisee tosi voimakkaasti kookoselle et siihen kannattaa varautua. Mutta tykkään kun siinä on sellanen vähän rakeinen rakenne niin levittäminen tuntuu hyvältä iholla!

Mä oon kanssa kookosöljyn kokenut kaikista parhaimmaksi kosteuttajaksi. Plussaa siinä vielä se, että se on kokonaan luonnontuote! Eli ei ole mitään lisättyjä kemikaaleja, jotka häiritsis hormooneja entisestään. Niin ja raskausarvilta täälläkin vältytty ainakin so far..
Ja kookosöljyä löytää kyllä nykyään ihan mistä tahansa kaupasta, usein saattaa olla ihonhoitotuotteiden sijaan tosin sielä ruokapuolella :p Tuotemerkeistä Cocovi taitaa olla yleisen kaupan hyllyllä!

Toi mun maha on ku semmonen oikeen roikkuva kaljamaha!parin viikon päästä se roikkuu varmaan polvissa! :mad:

Takaisin