Masusta kuvia

Itsellä vauvamasu ei näy ja viikkoja 18+3 . :sad001
Olisihan se ihanaa että masu alkais pyöristyä ja näkyä ,mutta varmaan johtuu siitä kun vauva takana.
Masukateus iski minullekin :sorry:
Mutta eiköhän se jouluna viimeistään ala näkyä :woot:
 
Nyt alkaa vauvamasu tulla esiin eilen huomasin kuinka se pullahti esiin. No viikkoja on 19+6 tänään ☺
 
Muokattu viimeksi:
Nyt alkaa vauvamasu tulla esiin eilen huomasin kuinka se pullahti esiin. No viikkoja on 19+6 tänään ☺

Ei suostu vaan kuvaa lataamaan ja netti ei toimi niin sen takia tulee samoja viestejä
 
Muokattu viimeksi:
19+6 näyttää itsenäisyyspäivän tamineisiin sonnustautuneena tältä.
 

Liitteet

  • DSC_1510.JPG
    DSC_1510.JPG
    413.8 KB · Katsottu: 139
b84ef2e2cadf877e1aef281eef1a03b4

Tänään 19+4 :)
 
Otettiin miehen kanssa viime viikonloppuna muutama "taidekuva" tässä oma rv 33 -masu sivusta katsottuna (edestä tai takaa ei huomaa mitään, eli puhtaasti klassinen poikamaha, jos sellaiseen uskoo) :) Tosin oma tuntemus mahan koosta on kuvaa paljon valtavampi..!
 

Liitteet

  • IMG_0171.JPG
    IMG_0171.JPG
    387.3 KB · Katsottu: 182
No niin, rv 38+3 menossa eli vika viikko ennen sektiota (jos ei mitään ylläreitä tule..!) käynnistyy huomenna, otettiin sen kunniaksi viimeiset masukuvat. Edelleen hämmentää miten vähän raskaus näkyy takaapäin..! :wideyed:
 

Liitteet

  • IMG_0313.JPG
    IMG_0313.JPG
    603.9 KB · Katsottu: 129
  • IMG_0316.JPG
    IMG_0316.JPG
    690.4 KB · Katsottu: 123
Akropolia, tuleeko teille poika?

Tulee :happy: ! Maha on tosiaan ihan oppikirjan mukainen poikamaha, vaikka moni ei sellaiseen uskokaan (minä kyllä uskon, ja kaikki muutkin merkit oli juuri sen mukaiset eli ihan alusta asti olin miltei varma pojasta, ja kätilö sitten totesikin että asiasta ei ultran mukaan ole mitään epäselvää :wink ).
 
Mulla on ollut tuo poikamaha kolme kertaa, mutta vasta nyt kolmannella kerralla sieltä oikeasti tulee poika! Ja ihan samalta on tämä raskaus tuntunut kuin tyttöraskaudet. Ilman ultraa ei olisi ollut mitään saumaa arvata :)
 
Takaisin
Top