Masusta kuvia

Heh, muakin ärsytti eilen ultraa odotellessa, kun ympärillä pyöri naisia ihanien isojen vauvamasujen kanssa. Kuiskasinki miehelle, että voi kun itsekin olisin jo siinä tilassa. :) Mutta nopeestihan tässä aika menee, nyt on jo lokakuu kuitenkin hyvässä vauhdissa.
 
Aamuisin maha on vielä suht normaali, mutta iltaa kohden kasvaa kunnon palloksi. Ihana turvotus :D Esikoisen kohdalla pystyi helposti piilotella vaatteilla ja kerroinkin töissä vasta rv 19. Luulen, että maha tulee nyt nopeammin esiin, kun kerran jo paikat venyneet.
 
Minä ootan, milloin ensimmäinen tuttu kommentoi mahasta. Mutta teillä on kyllä ihanan pyöreet masut jo.
 
Toisaalta ihan jänskääkin piilotella. En nimittittäin ole kertonut kuin yhdelle ystävälle asiasta. Ei tiedä tulevat isovanhemmat eikä tädit.
 
Mulla tänään 12+0 ultran mukaan. Kolmas tulossa ja piti liittää iltaturvotuskuva. Ei lataudu, ehkä teen jotenkin väärin? Niin on valmiiksi venynyt, että tuntuu kuin jokainen näkisi. Mutta eipä vaan kukaan vielä töissä ole :cat:kommentoinut. Esikoista odottaessa eka kommentti (mies!)kollegalta tuli rv 21. Hän kysyi varovasti saako onnitella.
 
922d5164178223cab55047ba32a6f69e

Mulla on jo rv 16+4[emoji7] Iso pötsi jo. Ja sotku johtuu lauantaina tapahtuvasta muutosta.
 
Just laitoin tuossa salaiselle puolelle tän aamun kuvan, niin laitetaanpa tännekin. Aamuisin on tosiaan ihan söpö pömppismaha, mutta iltapäivää kohden alkaa turvotukset ja näytän.. noh.. valaalta. :facepalm:
 

Liitteet

  • rv16+1.jpg
    rv16+1.jpg
    664.9 KB · Katsottu: 144
Viikkoja tänään 13 ja tuntuu siltä että mun mahamakkarat on silottunu mystisesti ja pallo tullut tilalle. Iltaa kohden vaan pahenee turvotus. Odotan innolla kun alan vaapua ja kuuluu perässä pingviini ääni :D Mutta eipä se haittaa tätä pientä puksuttavaa höyryveturi kaveria on odotettu pitkään, niin saa turvottaa niin paljon kun kroppa antaa periksi. :Heartred
 
13+3 eikä näy niin yhtään mitään. Ei turvotusta, ei kohoumaa. Ei edes tunnustelemalla, vaikka "viikolla 12 kohtu tuntuu selinmakuulla häpyluun yläpuolella". Uskonpuute jo valtasi mielen, kunnes alkuviikosta ultrassa todettiin, että kyllä siellä yli kuusisenttinen olento on.

Mielen on alkanut vallata ajatus siitä, että enpä kerrokaan raskaudesta juuri kenellekään, vaan katsotaan, milloin joku huomaa. Sitä odotellessa siis.
 
Täällä sama homma, eipä juuri pömpötä vaikka tällä viikolla minityypin pitäis olla jo 16cm! :love017
 
Huh, mulla on ihan kamalan kokonen pallomaha jo. Alamaha muuttunu selkeesti ja sivuprofiilissa näkyy hyvin aamusin, miten beibi puskee esiin - sillä seurauksella että kaikki muu tavara tossa keskivartalossa pakkautuu ylemmäs pömpöttämään mahaa. Lisäks mulla on päivittäin edelleen armotonta turvotusta, etenkin kun käyn lenkillä, on takki ihan pinkeenä kun pääsen takasin.
 
Mullakin vähän turvottaa. Ei onneks enää niin paljon kun alkuraskaudessa. Illalla ei mee enää ulkohousut kiinni :D
 
Ihana masu darkminttu! Mulla ei kyl paljo tosta pallosta heitä mut ihan noin iso etukeno tänne ei oo vie saapunu. Isäntä kyl sanoo jo että lyllerrän mut paskat :D
 
kääk! Tietääkö kukaan mikä se sovellus on puhelimelle, mikä kertoo minkä kokoinen vauveli on? Esim yksi "leima" on missä lukee "16 weeks and your babys size is like a banana" vai miten se menee... :confused: :D toivottavasti joku ymmärtää mun sepitystä :cool:
 
Takaisin
Top