Masusta kuvia

Mullaki maha turpoo päivän mittaan mut oon muutenki vähä mehevempi nytten kuin viime raskauden alussa :smiley-ashamed004:smiley-ashamed004 niin tuntuu että maha kasvaa nopeammin
 
Alavatsa on jotenkin niin turvoksissa, että se on pukannut mun mahamakkaran eteenpäin esille... tuntuu että sitä ei saa mihinkään piiloon (vedettyä sisään) :mad: Ei kyllä huvita vielä kuvata masua, kun näyttää vaan lihonneelta. Katsotaan asiaa sitten uudestaan, kun se alkaa "söpösti pyöristyä"... :D Huih hirvittää jo valmiiksi minkälaiset ulkonäkökriisit tässä on edessä :eek: :D
 
MInulla ongelmana on se, että tapasin vuoden alussa mieheni ja sen jälkeen "parisuhdekiloja" kertyi noin 10kg yhteisen ruuanlaiton ja herkuttelun myötä. Nyt mahaa sitten on todellakin (ehkä vielä raskauskin turvottaa) ja luulen että jotkut ihmiset todellakin esim. töissä epäilevät minun olevan raskaana ihan tämän mahan perusteella :) :) :) Vanhemmilleni myös kun kerroin että olen raskaana niin isäni sanoi jo "aavistaneensakin". Kysyttäessä ei kuitenkaan myöntänyt syytä epäilyynsä mutta veikkaan että hänkin on kattonut tätä mahaa ja luullut sitä raskausmahaksi :)
 
Viherpantteri mulla vähän sama juttu ton asian suhteen, että tapasin mun miehen ja sen jälkeen ruvennut kiloja kertymään kun yhdessä herkuteltu! :D nyt on vielä tullu se ihana turvotus tähän kaveriks niin moni varmaan katsoo kadullakin että mä olisin jo puolessa välissä raskautta.
 
Mulle pullahti tollanen, otettu viime viikolla rv 8+5
Ja ihan selkeesti näkyvissä maha oli jo rv 6 alkaen, että yritä ny siinä piilotella :smiley-ashamed008
Näyttää ku olis ilmapallon nielassu! (ja en ollu yhtään Dumlea vielä syöny) :sign10
 

Liitteet

  • IMG-20160910-WA0003.jpg
    IMG-20160910-WA0003.jpg
    175.2 KB · Katsottu: 221
EmiliaN, vaude mikä vauvamaha! Ei tota kyllä enää piilotella :D :wink
En ois ikinä uskonut miten paljon on eroja tuossa milloin alkaa näkymään ja kuinka isoksi vatsa kasvaa. Mä jo kovasti odotan et oma tulis näkyviin!
 
02fa14c0122582f882c03c199fbb98b6


Miun vauvamasu rv 10+1
 
Siis miten voi olla noin isot mahat jo noin aikaisin :O Itellä kun tosin tota mahaa oli jo valmiiksi niin vähän vaikea sanoa onko se siitä pyöristynyt mihinkään suuntaan. :D
 
Ilmeisen yksilöllistä on tuo alkuraskauden turvotus. Ja mulla ei tietty oo viel kauaa edellisestä raskaudesta, joten paikat venähtäneet jo kerran entuudestaan. Ilmeisesti antavat enemmän periksi.

Neuvolalääkäri tänään naureskeli, että taitaa olla tulossa kaksoset. Pakko oli oikaista, että ar-ultrassa näky vaan yksi syke :)
 
Sehän voi olla toinen ollut piilossa siellä :wink

Meinasin itekin laittaa tänään salaiselle masukuvaa, mutta sitten totesin siellä olevan niin siroja ja söpöjä masuja, että jäi oma laittamatta :D näyttää nyt siltä kuin viimeksi jossain puolessa välissä, auts.
 
EmiliaN, vaude mikä vauvamaha! Ei tota kyllä enää piilotella :D :wink
En ois ikinä uskonut miten paljon on eroja tuossa milloin alkaa näkymään ja kuinka isoksi vatsa kasvaa. Mä jo kovasti odotan et oma tulis näkyviin!

No ei piilotella ei :smiley-ashamed008 Kyllä se sieltä sullakin putkahtaa esiin :happy119

Mä ar-ultrassa kysyin mun gyneltä et miten hitossa mulla voi jo olla tällänen maha, niin se sano että kohtu tosi paljon kallistunu eteenpäin! Ilmeisesti siitä johtuu... tiiä sitte. Iso pallo se on 24/7, kun muut sanoo että iltasin turvottaa ja vaan sillon näkyy.

Ja kun se tosiaan pullahti ulos ihan yhtäkkiä niin selkä sano poks, ja olin sairaslomalla 2vkoa istumiskiellossa :sad001 Oli tosi tuskasta!
Nyt käytössä tukivyö joka auttaa eikä selkä enää vihottele! Tuli kyllä paniikki että jos selkä menee jo tossa vaiheessa rikki niin mitäs se on sitte sellasen kunno pakin kanssa :wideyed:

MaMaMehiläinen, ihana masu sulla! :love2
Kiva tietää etten oo ainoo jolla näin aikasin näkyy :)

Mutta ehkä se tästä tasottuu, tätä tahtia jos kasvais niin huh :laughing002 Nyt jo joutuu läträämään rasvalla kun kutiaa ja kiristää iho!

Menninkäinen27, kyllä siellä vaan 1 näky!
Kahen viikon päästä eka ultra, niin sitte näkee paremmin tuon salamatkustajan!
 
Mulla on hyvä vararasvakerros tossa keskivartalolla, joten ihan en tiedä,minkä kokoinen massu oikeastaan on. Huvittavaa tässä on se, että nyt kun olen viikon verran päässyt liikkumaan, niin turvotuskin on ainakin triplautunut. Lauantaina kun juhlittiin meidän häitä ja olin jaloillani koko päivän, niin yöllä maha näytti sille, että olin just valmis synnyttämään. Alko ihan tissien alapuolelta ja sellanen kova pallo, en kehdannu ottaa kuvaa, mutta oli se valtava. Ei jäänyt juhlavieraille epäselväks, oonko vai enkö oo raskaana. Kummitäti meinas jo, että kannattaa tsekkauttaa toi hullu turvotus, ettei oo maksassa/sokereissa vikaa, kun juon hulluna vettä että pysyis nestekierto kunnossa, mutta pissa on aina tosi keltasta. Raajat ei onneks turpoa, mut tää maha on jotain ihan kamalaa. Kahvilassa viime perjantaina täti luuli, et synnytän niiden lattialle, kun ähkin siinä hetken hengästyneenä sisään tullessani...:rolleyes:
Nyt kun olen kipeänä taas sohvalla, niin maha ei niin turpoa kun en liiku, alamaha on ihan uimarengas, mut yläröllykkä vielä löysänä. Oli huvittavaa silloin hääpäivänä seurata sitä turpoamisen etenemistä. Onneks olin ennakoinu ja oli strechiä tarpeeks mekossa :happy112
 
Mullakin on vatsa kasvanut, mutta edelleen malliltaan sellainen, että näyttää vain kuin olisin lihonut! :laughing002 Tällä ruokamäärällä minkä saan alas, tuskin kiloja tulisi lisää. Olen siis normaalipainoinen, mutta en hoikimmasta päästä. Kovasti odottelen sitä, että maha alkaisi näyttää siltä että ollaan raskaana eikä siltä että ruoka maistuisi turhan hyvin! :laughing005
 
Täällä masu hävisi lauantaina. Ilmeisesti siis ilmapallo puhkesi vihdoin ja oli parani huomattavasti. Olikin kyllä aika jäätävän iso maha rv 8-11
 
Muhun on iskenyt masukateus :D tuntuu että joka puolella näkyy isoja pyöreitä masuja, mutta ehkä se omakin tässä tyyliin kuukauden päästä alkaa jo näyttää jonkunlaiselta raskausmahalta :D tänään siis rv 14+0.
 
Takaisin
Top