Masusta kuvia

kääk! Tietääkö kukaan mikä se sovellus on puhelimelle, mikä kertoo minkä kokoinen vauveli on? Esim yksi "leima" on missä lukee "16 weeks and your babys size is like a banana" vai miten se menee... :confused: :D toivottavasti joku ymmärtää mun sepitystä :cool:

Maaliskuisista huutelen: varmaan tarkoitat Baby story- sovellusta :)
 
Millainen tuo babystory sovellus siis on? Kertooko enemmänkin tietoa raskauden kulusta tms? Englannin kielinen vissiin? :)
 
Millainen tuo babystory sovellus siis on? Kertooko enemmänkin tietoa raskauden kulusta tms? Englannin kielinen vissiin? :)

Saapi laitettua kuviin semmosia leimoja missä on viikot ja minkäkokoinen on, esimerkiksi banaanin kokoinen tietyllä viikolla :D mulla on tuo ja baby story photo makeri :)
 
6d8537358d45192c554feeb38bd7e4ad


Tämmöinen pikku pömppis on kasvanut. Lähinnä ehkä näytän vaan lihonneelta. :D
 
image.jpeg 18+3 mun ja otatin miehellä mun ekat masukuvat:happy: Oon taas ollut niin huolissani muutaman päivän kun liikkeitä ei oikein tunnu ja oireita ei myöskään enää paljoa ole, eli tää hyvä olo saa epäilemään onko kaikki ok. Mutta ainakin masua katsoessa näyttää edelleen että siellä joku on..!
 
Ensimmäinen tuntemattoman onnittelu tuli äsken koiralenkillä. Ulkoilutakki menee just ja just kiinni, maha työntyy kyllä tosi selkeesti esiin. Lenkillä tuli vanhempi rouva vastaan ja jäi juttelemaan meille hiihtoladuista, tuli sit ja taputti mua olkapäälle ja onnitteli. Tajusin heti,että mistä hyvästä :) Sitten rouva kertoi omasta kaksosten odotuksestaan ja sanoi olevansa niin onnellinen kun näkee odottavia äitejä :) Tuli niin hyvä mieli. Ja tänään siis 18 tasan viikkoja.
 
Itsellä vauvamasu ei näy ja viikkoja 18+3 . :sad001
Olisihan se ihanaa että masu alkais pyöristyä ja näkyä ,mutta varmaan johtuu siitä kun vauva takana.
Masukateus iski minullekin :sorry:
Mutta eiköhän se jouluna viimeistään ala näkyä :woot:
 
Voi teillä on ihania mahoja! Omani on aamuisin edelleen ihan kuin pienen pieni pastaturvotus ja iltaa kohti sitten alkaa näyttää vähän isommalta, mutta mulla vissiin aika pieni masu verrattain :eek: Hassua, koska kohtu on todella eteenpäin kallellaan. Höhh :D Haluaisin jo näyttää raskaana olevalle, en lihonneelle :D
 
Itsellä vauvamasu ei näy ja viikkoja 18+3 . :sad001
Olisihan se ihanaa että masu alkais pyöristyä ja näkyä ,mutta varmaan johtuu siitä kun vauva takana.
Masukateus iski minullekin :sorry:
Mutta eiköhän se jouluna viimeistään ala näkyä :woot:
 
Itsellä vauvamasu ei näy ja viikkoja 18+3 . :sad001
Olisihan se ihanaa että masu alkais pyöristyä ja näkyä ,mutta varmaan johtuu siitä kun vauva takana.
Masukateus iski minullekin :sorry:
Mutta eiköhän se jouluna viimeistään ala näkyä :woot:
 
Takaisin
Top