"Täällä ollaan nyt neljän päivän ikäisen pienen pojan vanhempia. Lopulta jouduin perjantaina rv 32+3 hätäsektioon, kun supisteli ja napanuora pullahti ulos. Vauvalla sykkeet laski mutta on eka illasta lähtien hengittänyt itse. Ruoka menee nenämahaletkua pitkin. Ihana ja rakas on ja voi onneks hyvin tilanteeseen nähden." Tuommonen viesti tuli metsäläiseltä tällä viikolla tuonne joulukuun mammojen yleiselle puolelle :)
Juu täällä on kiirettä piisannut! :) Torstaina muutettiinn Hyvinkään sairaalaan. Ihana olla lähellä kotia. Oon nyt toista yötä kotona nukkumassa univelkoja pois. Yöllä lypsän yhen kerran. Nyt taas niissä töissä. Vauva ei kyllä vielä rintaa jaksa syyä, tuttipullosta muutaman kulauksen mutta pääasiassa nenämahaletkun kautta saa mammansa.
Pallomasu! 36+3, ei meinaa itse tajuta kuinka isoks maha jo kasvanut.. saapi nähdä tuleeko raskausarpia, vielä niiltä vältytty ihmeenkaupalla. Tosin alkuraskaudesta asti kookoöljyllä rasvannut
Tässä mun mahamöhkäle 36+1. Vauva kuulemma niin alhaalla kuin voi. :) Ihme kyllä tässä raskaudessa ei ole tullut kuin muutama uusi arpi. Noita edellisestä kerrasta tulleita onkin sitten vaikka muille jakaa, mutta ovat pysyneet melko vaaleina. Kumma juttu.