Masun kasvu ❤

Nepppsu, sun mahas näyttää niin kovin pieneltä ❤️ onko jotain synnytys oireita jo??
Muoks. Olitkin tonne toiseen ketjuun jotain kirjotellu.
 
Timbe, ei tunnu kovin pieneltä :D ei mitään oireita... Oon varmaa lopunelämää raskaana.... Heh
 
Teillä on niin ihanan pieniä ja siroja mahoja. :Heartred Itelläni ihan valtava ja römpsähtäny ja arpinen ku mikä.
 
32c7b1b2d39ba0fc609efbaa9a484b83

Rv 38
 
Onko sulla Pauliina vauva kuitenki kiinnittynyt? Jos on niin millä raskausviikolla :)
 
En mä oikein tiedä! :eek: Viime viikon neuvolassa sanoi että on pää alhaalla ja ns lähtökuopissa, tiiä voisko siitä päätellä et on kiinnittynyt.. Täytyy tänään neuvolassa kysyä!

Niin ja hyvä tietää Angelique :D Tää on kyllä tämmöne kunnon tyrkky tää masu..
 
Joo, mä aina ite ihmettelin että miten niin maha laskeutunut kun mun mielestä se vaan eteenpäin kasvoi :D sit mä tajusin että vauva laskeutuu ns makaamaan siihen seinämään ni maha työntyy ulospäin. Ei kaikilla siis sillee mut mulla ainakin on menny niin... Oon ajatellu että johtuu siitä ku oon niin lyhyt :D että pitkillä ihmisillä näkyy paremmin se vauvan laskeutuminen :D
 
Niinjoo aivan! En oo ite tullut kyllä ajatelleeksi :D Mä oon myös tämmönen hukkapätkä et on ihan järkevä selitys, niinku nyt neuvolassakin sano et lyhyillä näkyy yleensä tohon eteen vaan tulevan selvemmin :D
 
Mulla samanlainen massu Pauliina ja vauva jo laskeutunu. :) mullaki tuolleen työntyny eteenpäin tuo massu ja vauvan pylly tuntuu olevan navan alapuolella tosi "pinnassa".
 
Takaisin
Top