Masun kasvu ❤

58fa24be7a082459f9c43326160626d8


Minä, maha ja vahti 35+4
 
Wildside, voipi sit olla myös ettei oo pelkän rasvauksen ansiota, jos vaan sattuu oleen suotu venyvä iho mulla o_O Tosin oon ollu pyöreempi jossain vaiheessa niin pitkälle menty ihan vaan silleenkin ettei oo tarvinu ihon venyä, jotain tosi vanhoja raskausarpia on kyljissä jotka ihan vaaleita niiltä ajoilta siis kun pyöreempi olin..

Nyt vatsaa kiristää kyllä jo enempi mutta silti tuntuu vähän siltä et tilaa on viel vähän kasvaa. Muuten kyllä alkas fiilikset olee et tulis jo :angelic: Vaikka jänskättääkin hirveesti.. Ei miun maha oo tainnu yhtää laskeutua, parina päivänä tuntu et ois alempana ollu mut nyt taas kirotaan kylkiluukipuja :p Ja hohhoh sitä ähertämisen ja puhertamisen määrää öisin ku sängystä koittaa vessaan selvitä :dead:
 
Joo ja kyllähän geenitki tuohon vaikuttaa, siis arpiin. Mun äitillä on arpia kunnolla enkä ollu poikkeus. Ihotyyppi on sellanen että helposti tulee. Ite aina ollu kauheen hoikkaki, niin en yhtään ihmettele että tuli. :D

Joo se ähertäminen... Tosi ihanaa! Mieski aina vieressä herää siihen pungerrukseen ja kysyy et onko kaikki ok :D Ja ite joudun pöntöllä istuessa nostaa massun aina jalkojen päälle et pissi kulkee paremmin. Muuten on kauheen vaikee pungertaa pissiäkään :D
 
Josko viimeinen masukuva 38+0! Lauantaiksi vielä tiedossa mukavaa ohjelmaa mutta heti su saisi jo lähteä vaavi tulemaan :) Hirveät symfuusikivut syyskuun alusta ja ei kun pahenee. Koko lantion seutu aivan tohjona luista lihaksiin. Persuskin aivan juntturassa! Enää en edes käy hierojalla kun itse hieronta pelkkää tuskaa ja helpotus kesti sen pari päivää.. Mutta kivuista huolimatta on kyllä odotus ollut ihanaa aikaa :) Häätöteen aloitus lopetti vähäisetkin supparit (?!!) ja kaikki Ässät on testattu. Taitaa nämä tontut tulla just sillon ku halluuvat :) ihanaa loppuodotusta kaikille ja toivotaan et synnytykset sujuu ongelmitta!ImageUploadedByVau Foorumi1447920981.982613.jpg
 
Pauliina. Mäkin ajattelin näin mut sitte tajusin että vauvan peppu on paljon alempana, Eli vatsa työntyykin enemmän eteenpäin kuin aikaisemmin... Sullakin näyttäis että vauva makailee tuolla... :D
 
Kyllä tässä raskauden aikana on ruvennut arvostamaan kroppaansa ihan eri tavalla, mihin se pystyykään! Vaikka vähän pelottaa, miltä tuleekaan näyttämään synnytyksen jälkeen, toivottavasti pystyy olemaan armollinen itselleen, aikamoinen hommahan tää 40 viikon vauvan rakennus on. :)

Kuvassa 36+6
 

Liitteet

  • WP_20151116_11_11_33_Pro (2).jpg
    WP_20151116_11_11_33_Pro (2).jpg
    163 KB · Katsottu: 141
Samoja mietteitä täälläkin bebe1811. Ihmeellistä mihin kroppa pystyy ja nyt vasta tajuaa kun itse ensimmäistä kertaa raskaana, ettei ole itsestäänselvyys että jaksaa ja pysyy fyysisesti kunnossa läpi raskauden.
 
Yhdyn edellisiin..Eka kuva vähän ennen plussaa ja toinen nyt rv38. +22kg tullu lisää. Ei todellakaan oo itsestäänselvyys että raskausaikana pysyis ns.kunnossa. Niin mäkin luulin ennen ku tulin raskaaks että "Kyllä urheilen ja liikun ja syön terveellisesti koko raskausajan" Toisin kävi, koko raskausajan lentäny yrjö joten suuhun on menny just sitä mitä on tehny mieli. Ei paljon salaatti houkuta oksentamisen jälkeen ja urheiluks riittää kun saa pidettyä ittesä hengissä. Iso iso muutos kropassa tää raskaus. Pitää muistaa olla ittelleen armollinen. Tottakai olis kiva olla joskus vielä kunnossa mutta koen nyt tärkeämmäksi että musta on tulossa pienen vauvan maailman paras äiti :Heartred
 

Liitteet

  • sketch-1447670313134.jpg
    sketch-1447670313134.jpg
    90.3 KB · Katsottu: 166
Mä ajattelin, että automaattisesti varsinkin loppuraskaudesta olis lähes kyvytön tekemään yhtään mitään. Ja niin varmasti onkin, jos maha on tosi suuri tai muita vaivoja esteenä. Olen kuitenkin kiitollinen, että pystyn oikeastaan kaikkeen lähes yhtä hyvin kuin ennen raskautta. Varmasti vaikuttaa sekin, että maha on melko sievä. Tietenkin esim. kengännauhojen sitominen ym. kurkottelu on hankalampaa. Täällä nyt ei tuoretta masukuvaa olekkaan. Nyt kuitenkin rv38 ja kovasti kyllä odotan synnyttämään pääsyä, sillä vatsaa kyllä kiristää välillä roimasti!
 
Takaisin
Top