Masun kasvu ❤

Ihana metsäläinen ku siellä on maitoki noussu noin hienosti ja imetyskin onnistuu! <3

Lilminni juu, metsäläinen on ylpee äiti <3 oliko se että viikko sitten pieni syntyi maailmaan?

"Täällä ollaan nyt neljän päivän ikäisen pienen pojan vanhempia. Lopulta jouduin perjantaina rv 32+3 hätäsektioon, kun supisteli ja napanuora pullahti ulos. Vauvalla sykkeet laski mutta on eka illasta lähtien hengittänyt itse. Ruoka menee nenämahaletkua pitkin. Ihana ja rakas on ja voi onneks hyvin tilanteeseen nähden." Tuommonen viesti tuli metsäläiseltä tällä viikolla tuonne joulukuun mammojen yleiselle puolelle :)

Juu täällä on kiirettä piisannut! :) Torstaina muutettiinn Hyvinkään sairaalaan. Ihana olla lähellä kotia. Oon nyt toista yötä kotona nukkumassa univelkoja pois. Yöllä lypsän yhen kerran. Nyt taas niissä töissä. Vauva ei kyllä vielä rintaa jaksa syyä, tuttipullosta muutaman kulauksen mutta pääasiassa nenämahaletkun kautta saa mammansa.

Ihana kun pääsitte lähemmäs kotia ja sinä pääset välillä iha kotiin asti lepäämään !! <3 menikö siirto molemmilta ihan hyvin?

Ootte te kyllä kaikki niin pikkusia ihmisiä. Oma maha on jo ilman raskautta yhtä iso kuin teidän täysaikaiset mahat :D

36+2❤ vähän on hankalaa ottaa ite kuvia sivulta :D

db34d0f3ec660c823f54f18a2c10fa3c

Mulla ei se rasvaaminen auttanu yhtään mitään. Arpia on jo vaikka toisille jakaa :D

Phototastic-18_11_2015_6e404453-67e8-43b0-a587-57c7fc85d401.jpg

Tässä mun mahamöhkäle 36+1. Vauva kuulemma niin alhaalla kuin voi. :) Ihme kyllä tässä raskaudessa ei ole tullut kuin muutama uusi arpi. Noita edellisestä kerrasta tulleita onkin sitten vaikka muille jakaa, mutta ovat pysyneet melko vaaleina. Kumma juttu.

Takaisin