Masun kasvu ♡

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimoza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Millaisia sf-mittoja teillä on ollut? Itselläni nyt rv22+4 oli 21cm, mikä tuntuu isolta ja onkin ihan yläkäyrällä. Hassua, vaikka ei maha mun mielestä mitenkään isolta vaikulta. Painokin alkaa vasta nyt olla lähtöpainossa alkuraskauden oksentamisen jälkeen.

RAKKAAT IHANAT MASUVAUVELIT!!!!
Mä tosiaan tunnen noita ihan Samoja fiiliksiä! Mut katsokaa meidän kaikkien ihania masuja! Tää on niin herkkää aikaa et kaikki kommentit ja muut sattuu ja sitä miettii koko ajan et onks nyt oikeen vai vääränlainen, liian iso jne... Siks tää on ollu ainakin mulle niin terapeuttista katella teidän kaikkien muiden kuvia, ja tajunnu miten ihanat masut meillä on ♡♡♡

Miulle tuli sellanen hassu ajatus mieleen, et vähän harmittaa kun en pääse tätä miun vatsaa "esittelemään" ihmisten ilmoille, kun on määrätty et pitää lepäillä kotona. Oon kuitenkin aika ylpee vauvamahasta ja vaikka on monia suurempiakin huolia ja tää on silti niin epävarmaa.
Tollanen ajatus silti tuli mieleen ja halusin sen teidän kanssa jakaa. Vai kuulostaako ihan... omituiselta?

Mä oon kans Annnika joskus kironnu tota toppatakkia, kun ei tuo mun vauvamaha oikein sen alta näy. Tää äiti kans tahtoo onnesta ylpeänä esitellä pientä ihmettä koko maailmalle. :) (Jep, hormoonihuuruja :p)

Ei kuulosta yhtään omituiselta! :) Annika oot niin oikeassa, kun luin sun tekstin tuli sellainen hetken "häpeän" tunne, että miten oon voinu murehtia mun masusta, mun ihanasta vauva masusta, kun murhe olis ihan totaalisesti eri luokkaa, jos mun masulle tai sen pikkuiselle jotain tapahtuisi, tai jos ei tätä masua olisi... Tästä lähin joka kerta kun edes pienen hetken mietin masua tai vaa'an lukemia muulla tavalla kuin onnella ja ylpeydellä niin muistan tämän!!!!

Millaisia sf-mittoja teillä on ollut? Itselläni nyt rv22+4 oli 21cm, mikä tuntuu isolta ja onkin ihan yläkäyrällä. Hassua, vaikka ei maha mun mielestä mitenkään isolta vaikulta. Painokin alkaa vasta nyt olla lähtöpainossa alkuraskauden oksentamisen jälkeen.
Mulla oli sf 22 ja rv22+1. Kuulemma on enemmän sääntö kuin poikkeus, että eka mittauksessa mennään käyrien yläpuolelle :) Tasoittuu sitten seuraavassa mittauksessa ja sekin voi olla vielä yläkäyrillä!

Mulla tänään sf 20 ja 22+1. Sanoi mullekin että mennään yleensä käyrien yläpuolelle, mutta mulla oli ylä- ja keskikäyrän välissä. Kehui muutenkin että on tosi kauniisti kuin oppikirjan mukaan kasvanut kohtu. :)

Ihania massuja kaikilla :) Itte oon jo valmiiksi isokokonen nii ei näy toi vauvamaha :oops: Ainut mistä tiiän et ootan on se et joutuu pitämään gollareita ettei paina alavattaa...Edellisissä 6ssa raskaudessa tässä vaiheessa oli jo kunnon kumpu et näytti ihan kuin olisin viimesilläni tai siellä ois ollu 3 tulossa :p Paino ei ole noussut grammaakaan mikä on tooosi hyvä juttu ja vielä mulle diaknosoitiin rd :sad001 ...Nyt siis vasta rv 19+3 ...Huoh...Jospas massu alkais kohta näyttämään vauvamahalta eikä vaa läskikasalta :shy:.....

Eikä oo Annnika yhtään hassu ajatus minustakaan! Toki eri tilanne ja eri syyt, mutta minuakin harmittaa joskus ku puen päälle sellasta, ettei masua korostakaan :) Ssmoin töissä kun "en ole raskaana", mielummin köpsöttelisin masun kanssa joka paikassa ylpeänä :)

Annnika, ei kuullosta yhtään kummalliselta! Mäki pidin omia peilaushetkiä vaikka oliki epävarmaa miten pikkusen käy. Jotenki se tsemppas omaa mieltä ja piti kiinni todellisessa tilanteessa; siinä se maha edelleen on vaikka välillä pelottaakin! Vieläkään ei osaa kellekään hehkuttaa eikä kyllä kukaan oo ees kommentoinu mahasta, mut nuo hetket on silti tärkeitä. Tulee juteltua samalla pikkuselle ja samalla pysyy mukana oman kropan muutoksissa ku pystyy tykkäämään olomuodostaan viikosta viikkoon. Varmasti sulle tulee vielä mahdollisuus esitellä mahaa, ainaki tärkeimmille lähipiirissä <3

Takaisin