Masukuvia

Täällä yksi kesävauvaa odottava äiti myös. :) Pari masu kuvaa löytyy tuolta: www.gastroskiisi.blogspot.com . :)
 
Kokeilenpa ekaa kertaa liittää tänne kuvaa. Saas nähdä onnistuuko. Kuva otettu 6.3. eli on tuostakin kasvanut jo aika tavalla. emoticon 

 
 
Toi tokan kuvan musta harmaa raitapaita on ehtaa Henkka Maukkaa eli ei ollut edes kallis. On ollut hyvä ja noita taisi olla montaa väriäkin. Espritillä on muuten kanssa ihania mammavaatteita nettikaupassa mutta hinta on aika paljon korkeampi. Ja ihania vaatteita on myös Missy Momilla eli www.missymom.fi. Suomalaisia ja tehdään aina tilauksesta eli ei mitään massatuotettua. Hinta on vähän korkeampi mutta esim. juhlavaatteet on aika kivoja. Meilläkin on kahdet häät kesällä niin on kiva kun löysi jotain kivan näköistä päälle vaikka muuten on aika valas jo silloin emoticon
 


Toi maha sojottaa nykyään niin paljon eteenpäin :D Ihan selkee poikamasu. tai siltä ainakin tuntuu). Oon tosi hoikka niin tuntuu et toi maha on vaan yks iso paise. Aiemmin masukki viihtyi enemmän sivuttain niin tuntui että mahakin oli ennen isompi mutta nyt se on asettunut pystysuuntaan hengailee :)
 
somia massuja !  Yritin lisätä massun kuvaa tänne, mutta  herjaa koko ajan; täytyy kokeilla pian uudestaan
 
Mä oon ihan houlestunu susta Viirukhan ! Onko vauva jo rt? Eihän sun masu ole jo laskeutunut? Vai onko koko ajan ollut vain alhaalla ?  MEinaako sielä pieni ottaa nyt totaalisen varaslähdön?

 
Somia masuja, on kyllä. emoticon   Mä oon rutkuttanut mun miehelle, että niin, toisten miehet ne on sentään innostuneita ja ottavat kuvia masuista, meillä ei...pöh. Sitten se reppana on mua katsonut ihan loukkaantuneena, että no ei ole kerinnyt, ei ole muistanut...otetaan sit kun haluat. Siltikin se on jäänyt. :P Nyt kyllä viikonloppuna tarkoitus lopultakin kuvaa saada. Ja olisinhan itsekin voinut räpsiä, mutta ei ole sitten vaan...hmmph.
Äitillä on kuva kun mua odottaa, missä sillä on vain pikkarit ja rintsikat päällä, ja nyt se haluisi minusta samanlaisen kuvan siihen rinnalle. En kyllä halua missään alusvaatteissa poseeraa, ehkä joku toppi siltikin edes. :)

Rt, tarkoittaako se nyt sitten raivotarjonta? Mulle lääkäri kirjoitti korttiin noin eilen...mutta vaavi kyllä liikkuu ja kääntyilee, ei se mulla varmaan ainakaan ihan jäänyt ole tuohon asentoon...kai. Monilla näytti olevan tosi pystyt masut, mulla on jotenkin ehkä litteämpi, vaikka isolta minusta se tuntuu kuitenkin. Ja poikahan siellä on. Oliko noissa masujen muodoissakin joku sukupuolijuttu? Muistaakseni. :)
 
Mulle on kyllä tosi epäselviä että mitä nuo tarjonta jutut on yms.. Jennihän meille vähempi tietoisille vois tätäkin asiaa valottaa. emoticon
 
Yona : Kyllä vauvasi on kääntynyt eli Rt:ssä. Munkin pikkupoju on kääntynyt mutta ei kyllä ole vielä mielestäni kiinnittynyt, ne voi kyllä kääntyä monet kerrat ettei tarkota et jos nyt kääntyy näin "aikasin" että pysyy rt:ssä jos ei kiinnity.

Masuista : Tyttömasu kertomusten mukaan ; Tyttömaha leviää "kaikkialle" ,eli kasvaa sivuillekkin. Tyttömasu on pyöreempi&muhkeampi

Poikamasu : Kasvaa "pystynä eteenpäin,ei kasva sivuilta asti.
 
Mulla oli kunnon poikamasu esikoisesta, joka siis poika. Nyt masu levinnyt joka paikkaan (siis IHAN kaikkialle!!!!! :D) ja tyttöä meille lupailtu. Että taitaa mun kohdalla pitää täysin paikkansa. :) JOS siis tämä nyt sitten tyttö on. :)
 
Mulla masu pömpöttää suoraan eteenpäin,tuosta ns,keskimahasta ei visuilta masu alkaa. Kaikki omat housut menisi jalkaan kunhan saisi napit ja vetskarin kiinni :D Eli ihan selvä poikamasu ja poikahan sieltä olisi tulollaankin :) masu alkaa tosi ylhäältä ihan noiden utareitten alapuolelta. Selvä poikaviivakin näkyy ja menee rintoihin saakka.
 
Takaisin
Top