Masukuvia

Mullakin on jo selkeä vauvamasu. Nyt kun se on alkanut kasvamaan, niin kummastukseni joku ääni sisälläni toivoo, ettei se kuitenkaan ihan hirveän isoksi kasvaisikaan.. Tää on varmaan sitä, kun on aina tottunut olemaan laihemman puoleinen..
Eli tässä linkki masukuvaani rv20+5: http://kuvablogi.com/nayta/2938685/ :)
 

 
20+3
maha näyttää nyt kuvassa jotenki  SUURELTA, ehkä noi raidat  paidassa ;o en tiedä.

 
Jenni90 toi on ku mun masu, paitsi mulla saattaa olla himpun verran isompi. :) Mä en kans saa kuvaa liitettyä...
 
Shakira & hen; 

Eli se kuvien lisäys Vau:n sivuille..Näin mä sain toimimaan:
1.Menee omiin kuviin vaikka Fb:ssä.avaa kuvan kunnolla näkyviin ja painaa hiiren oikeeta namiskaa. sieltä valitse "kopioi kuvan osoite" tai vastaavasti "url-osoite"

2.sit kirjotat vaun tekstikenttään  

näin mä saan näkyviin kuvat  vaun sivuilla

 


Laitoin minäkin sitten masukuvan :) Oon kokoajan ajatellu et onpas mulle pieni maha, mutta tätä kuvaa kattoessa tulee sellanen olo et oon jättimäinen :D hieman hämää kyllä kuvakulmakin, mutta eipä toi masu enään mikään pieni oo emoticon
 
p.s. tämmöset ohjeet kuvien lisäykseen löysin tuolta yhdestä keskustelusta;
"Hei!



Kuvia voi taas lisätä kätevämmin kuin viimeisten parin kuukauden aikana: Viestikentän yläreunan nappuloista viimeinen nappula oikealla on tarkoitettu kuvien lisäämiseen (kun käytät hiirtä sen päällä, näet, että sen nimi on Image Manager):.



1) Klikkaa Image Manageria (siis hymiötyökalun vieressä)

2) Klikkaa "Upload"

3) Valitse kuva omalta koneeltasi "Select"-nappulalla

4) Klikkaa vielä "Upload" kuvanlisäysikkunan alakulmassa. 

5) Kuva liitetään viestikenttään klikkaamalla vielä viimeiseksi "Insert". 
 
Kaele: Ihana tollanen kuvasetti! Harmittaa, kun ei itse tullut otettua. Vieläkin mahakuvat napsimatta...Täytyy kunnostautua nyt sen suhteen!

Ja muutkin, ihania masuja! emoticon
 
Takaisin
Top