Masukuvia

On kyllä pieni hurmuri tuo meidän nappi silmä <3
Ihana masu siellä si87 ! <3 Mikä
lie sydänten sulattaja sieltäkin tulee [:
 
Minttuliina & si87, pienen ja siron näköiset massut! Mutta somat emoticon

Tuntuu että oma maha on niin pullahtanut äkkiä, ja joka suuntaan :D
 
Suloiset massut! Mulla tuntuu vaan laajenevan joka suuntaan ja olen jo valtava! Täytyykin tänään ottaa kuvaa taas. Töissä jo yksi ihmetteli, että miten olen vielä töissä kun näyttää, että syntyy ihan kohta... emoticon 
 
Maitovalas täällä hei! emoticon  Ihan järkyttävää kun on tämän kokoinen ja sitten iho on ihan valkoinen talven jäljiltä vielä. Mikään ei ihanampaa kun turvonneet ja kalman kalpeat jalat ja kädet. No ehkä se aurinko kohta alkaa paistelemaan niin vois saada sellaisen terveen ihmisen värin ihoon.
 
siskoni sanoi tänään "kauniisti" kun tuli käymään lastensa kanssa.. Hän sanoi tyttärelleen "katos mikä läski tuolta lyllertää". Onneksi osasin ottaa vitsillä enkä suuttunut koska oikeesti, musta tuntuu et paisun päivä päivältä vaan lisää, ja olo on läski... Noi pienet masut on kyllä niin ihania <3 voi ku iteki sais vielä jonku vanhat paidan päälle tai edes niitä mama-vaatteita mitkä meni raskauden puolen välin aikaan vielä hyvin.. huh, noh kohtahan tää on ohi ja sit voidaan vertailla et kenellä on ekana taas littana masu :D
 
Mulla kyllä menee kaikki omat paidat (kokoa S)
Ja menee kyllä kaikki muutkin omat vaatteet. 
En ole ostanut mitään mamma vaatteita, joitakin olen 
saanut. . . 

 
Mä en ainakaan pääse vertailemaan onko oma masu raskauden jälkeen hyvin hävinnyt, kun oon melkein vauvamahainen muutenkin :D En nyt mikään kovin pläski, mutta kaikki extra tulee just ja nimenomaan mahaan. Sama äidilläni ja hänen äidillään; perse ei leviä herkästi, mutta masu...juuuu. Ärsyä. emoticon
 
rv38
http://kuvablogi.com/nayta/3093359/

Olen muuten ihan tyytyväinen vartalooni, mutta välistä on mietityttänyt raskausarvet rinnoissa. Rinnat, kun ovat kasvaneet aikalailla raskauden edetessä.. Ajattelin, että ehkä säästyn arvilta vatsassa, mutta nyt niitä on vähän mahassakin, höh. Noh, en ole varmaan ainoa.. ;P
 
ihania masuja :)

Mä en jostain syystä saa lisättyä ollenkaan uutta masukuvaa.. Oli kuva minkä kokonen tahansa niin tää sanoo et kuva on liian iso.. Tuskastuttavaa..
si87: et ole todellakaan ainoa jota arvet rasittaa.. Mulla ei niitä onneks oo rintoihin ja mahaan tullu ollenkaan (kop kop kop) mutta etureisiin ja takapuoleen kyllä.. :/ ja ne vasta karun näköset onki
 
Sunnuntaina, silloin "meistä" näpsitään sitten viimein ja vihdoin kuvia...Mä pidän vaikka sitten jalat ristissä, että ne myös saadaan ! (Aika on menny niin nopeasti, että vaikka mä kuinka olen koko ajan pitänyt sen mielessä niin nyt jo mennään vkolla 37!!!. Soon turha rykiä enää ku puoskat on housuissa).
 
nyt on täällä "taide"masu kuvat otettu.. en vaan saa tänne mitään lisättyä... :/

Taitaa olla muilla samaa ongelmaa kun ei tänne ole vähään aikaan uusia kuvia ilmestynyt?
 
Takaisin
Top