Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihania masukuvia! Täälläkin tuntuu etureppu kasvaneen vähälle aikaa huimasti.. Ja se näkyy myös vaa'an lukemissa [:D] Rv 25+3:

Miu, onhan tuolla sinun mahalla kunnioitettavasti kokoa, mutta niin se pitääkin olla kun siellä on se vauva! Ihana massu, saat olla ylpeä [:)] Itse näytin pitkään siltä kuin olisin vaan vähän lihonut, tykkään enemmän selkeästä vauvamassusta [:D]

No vau Miu! Kyl maar on kokoa sun katkaravun asunnolla[;)]. Taidat ottaa koko potukasta hyvät pohjat[:D].

Mut älä ny tuolla masulla mene pyörtyilemään, satutat vielä ittes[8D]. Varsiskin kun sulla tuntuu tuota tapaturmaherkkyyttä olevan[;)].

ihanan mahtavia masuja kaikilla[:D]
ginessalla ja miulla onkin jo muhkeat pallot,mutta täällä taidetaan mennä samaan sarjaan tuon koon puolesta[:D]
Eipä nuo sme.n , haniliinin, eemin ja hekankaan masut kovin pieniä ole[:)]
Kauniisti on kaikilla muillakin pyöristynyt masukkien yksiöt <3
Tälläänpä minäkin vielä tänään uuden kuvan tänne, nyt rv 24+3

Miu82 Voi taivas noita juttuja...Tais lirahtaa pöksyyn...

Mä tunnen kalsarit siitä et ne on päällä kun ne rullautuu mahan alle painamaan..[;)]

juu sitähän tää on..Välillä naureskelee itsekseen kun koko massu heiluu kun tiitiäinen liikuskelee ja sit samaan hengenvetoon itkeskelee...se on nää raskaushormonit...[;)]

Tuntuu et mitkään vaatteet ei mahdu päälle ja tunnen itseni vaappuvaksi valaaksi...Tissit on räjähtämispisteessä ja liivejä saa uusia kuukauden välein pykälää isommaksi..Paitsi nyt tungen tisut liian pieniin liiveihin kun on rahat tiukemmalla...Auto nielee yllättävän paljon rahaa...vaikka on vasta vm 06...Taitaa olla viimeinen dieseli joka ostetaan...[:@][:'(]

Meikä kun on kokoa xl jo normisti et...Oon ostanut hipster alkkareita kun niiden pitäisi jäädä mahan alle...P...at...Mulla niiden reuna nousee puoleen väliin alamahaa ja sitten liikkuessa rullautuvat alas...sit taas pakko pitää alkkkareita valkovuodon takia et...Ei auta kuin kärsiä...

Se on vain elämää...[:D]

Tena ladystä tuli mieleen että tuossa juurikin yksi päivä lirahti pissat aivastaessa housuun.. onneks olin kotona [8|]
Tätäkö tää nyt sit on? Paikat on kun siwan kassi, eikä edes uskalla aivastaa.. [;)]

kiits Miu[:)] mulla on ihan mukavasti venähtänyt tatska mahanahassa...se näyttää suorastaan saaneeen extra määrän kasvuravinteita[8D][:D]
saa sitten nähdä miltä näyttää synnytyksen jälkeen...[&:] saatan joutua sitä korjauttamaan.

Alushousut tosiaan on täälläkin vaihdettu jo kokoa isompaan...mutta ikävästi rullautuvat juuri tonne mahan alle...sit niitä saa nykiä ja paukutella paremmin kun painaa masuasukkia...en vaan osaa käyttää sellaisia masun yli vedettäviä kalsareita[:-] ei siis minkäänlaisia seksikkyyden ja hehkeyden huipentumia tää raskaus oo saanut mussa esille...koomisesti lyllertävä plussapallo lähinnä.....hihiiiiiiiiiii

hehee tässä tosiaan on lantionpohjalihakset kovilla...aa aivastus ja pitäis muistaa salaman nopeesti jännittää kyseiset lihakset ettei lorise pitkin kinttuja[:D]
oon jo varmistellut ristimällä panikissa kinttuni joka aivastuksella...olishan se noloo kulkea pöksyt märkinä pitkin kauppakeskuksia[:-]

hahhaa...mulla ei oo vielä housuihn asti noin pahasti lorissu...toki jos jättää vessaan menon ihan viime tippaan niin just kun kiskasee pöksyjä alas niin saattaa jo olla lorisemassa[:D]
kyllä nuilla lihaksilla on rakonkin puolelle hyötyä....mulla vaan on vissiin jo pahemmin löystynyt nekin kun saan tosiaan jalkoja olla ristimässä[&:]

Heh, on täälläkin jutut[:D]
Ihmetteln vaan, et miten jollain tisiit noi paljo turpoo???[:)] Miehet on vaan innoissan[;)] Tai siis itellä oli joo jo alkujaankin isot, mut ostin alkuaikoina yhdet uudet liivit ja nää menee vielläki hyvin. Tosin on vaan nää yhdet, joiden pesu täytyy miettiä tarkkaan. Eli illalla pesuun , et saa taas aamulla päälle [;)]

Onneks mun mies on autuaan tietämätön näistä muiden nousseista seksihaluista.. Mehän olemme hedelmöittymisen jälkeen olleet vällyjen välissä kerran [8|][:-]
Ei vaan ole kiinnostanut.. Nyt ehkä on välillä havaittavissa pientä halun poikasta [8|]

Josefina et joo ainut jolla ei oo haluja ollenkaan..
Sääliks käy välillä miestä.. Mut se on sitä mieltä, että mielummin oottaa että munkin alkaa tehä mieli, kun että mä "uhrautuisin" sen takia.. No kait ne halut joskus palaa.. Mä kun luulin että ois palannu sen alkupahoinvoinnin jälkeen, mut ei... Ehkä nyt viime aikoina on ollu vähän havaittavissa että vois kiinnostaa muukin kun nukkuminen sängyssä.. pitää vaan yrittää saada alotetta aikaseks... [:)]

Minäkin voisin olla useemmin mut en perkele jaksa 10 jälkeen enään illalla,
kaikki kakarat on hereillä vielä sillon,ei pienin mutta
..isommat siis ja ei sitä ihan ääneti voi harrastaa sekä pesulle pitää päästä.[:-][;)]
Päivällä mies on töissä milloin mun tekisi todella mieleni..[:-][:D]

Mulla on kumma ukko,ei se noista tisseistä piittaa oikein,saan aina mainita että sellaisetkin ois olemassa.[;)]

Seksiä ei ihan niin paljon tee mieli kun normaalisti. Mut kerta viikkoon vähintään[;)]. Mies ei vonkaa ollenkaan mut antaa aina ku olen pyytänyt[:)]. Olen ymmärtäny et täs tilassa se odottaa mun aloitetta, kohteliaisuudesta. Välillä kyllä itekkin tietty näyttää kiinnostuksensa.[:D]. Mut nyt ku toi masu on jo aika iso nii se vähä häiritsee mua. Mä en halua nähä ja tuntea sitä silloin. Et ei jää kovin montaa asentoa mis siitä ei ole paljoa haittaa. Ja jos huomaan masun olevan tiellä on asentoa vaihdettava äkkiä tai alan ajattelemaan sitä ja sit jää kyl saamatta[:-]. Enkä mä sitä halua, siis seksiä ilman parasta osuutta.

Takaisin