masukuvia

Keskustelun 'Laskettu aika elokuussa 2017' aloitti mimmma, 8 joulu 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. mimmma Kommentoinnin ninja Toukokuunmammat 2014 Elomammat 2017

Laitetaanko jo masukuvia? Tahtoo nähdä! Itsellä ei vielä masua näy, joten siltä kannalta olen huono aloittaja! :D
    • Tykkään Tykkään x 3
  2. Ruusa# Supliikin supersankari Huhtimammat 2016 Elomammat 2017

Mä taidan laittaa vasta kun salainen puoli aukeaa :rolleyes: Ja nyt muutenki vasta ahdistaa tuo turvotus pömppö... Tosin täytyy nyt nauttia vielä kun saa sukat ongelmitta jalkaan yms!
    Ei tiiä kuinka nopeeta pullahtaa kohtukin esiin kun viime raskaudesta niin vähän aikaa!
    • Tykkään Tykkään x 1
  3. elokuinen2017 Jostain jotain jo tietävä Elomammat 2017

No miepäs alotan :p
    Mie oon normaalisti laiha ei mitään pömppistä alunperin ollukkaa, ni nyt viikon sisään pullahtanut esiin ihan tajuttoman kokonen kumpu..
    En ymmärrä miten voi tässä vaiheessa näyttää jo tältä :D pakko pitää vaan löysiä paitoja ja jo mammaleggareita, kun kaikki normi housut ja leggarit puristaa ihan hirveesti!! :shy::smiley-angry017

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 16
  4. iLa Puuhakas puhuja Elomammat 2017

Voi kun mullakin olisi jo mahaa :wink
    • Tykkään Tykkään x 2
    • Hauska Hauska x 1
  5. elokuinen2017 Jostain jotain jo tietävä Elomammat 2017

Mikä on tää "salainen puoli" ja miten sinne pääsee? :wideyed: Sori tyhmä uusi täälä kyselee :grin:p
    • Tykkään Tykkään x 1
  6. jonnsu Näppärä viestien naputtelija Elomammat 2017

elokuinen2017 ihana masu!! :love017
    • Tykkään Tykkään x 1
  7. Ruusa# Supliikin supersankari Huhtimammat 2016 Elomammat 2017

Täällä tulee ohjeet siihen pian kun se puoli aukeaa :)
    Kriteereinä on että on listautunut tuonne elokuisten plussalistaan, kirjoittanu tänne elokuisiin vähintään 30viestiä (siis nämä mitä nyt kirjoitellaan). Ja ollu foorumilla jäsenenä kuukauden. Niin sitten laittaa valvojalle viestin ja pyytää päästä lisätyksi ryhmään.

Se on siis ihan samanlaista keskustelua kuin tämä, mutta siellä on kivempi kertoa esim itsestään tunnistettavampaa tietoa yms kun sinne ei pääse kukaan ulkopuolinen lukemaan :)
    Ja usein tämä julkisen puolen keskustelu vähenee tosi paljon viimeistään vauvojen synnyttyä.... mutta salaisella usein jatkuu jutut ja sovitaan tapaamisiakin :)
    • Tykkään Tykkään x 2
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  8. elokuinen2017 Jostain jotain jo tietävä Elomammat 2017

Kiitos paljon jonnsu:smiley-angelic003:Heartbigred
    Kovasti vaan mietin kuin se voi olla jo noin iso :grin
    • Tykkään Tykkään x 2
  9. alia Piirimestaruustason postaaja Elomammat 2017

Vähän samannäkönen täälläkin iltaisin :grin turvotusta siis ja helpottaa yleensä ennen "oikeaa" vauvamasua :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  10. MarjaKu Hyväntuulinen höpöttäjä Elomammat 2017

Samaa meinasin laittaa mitä alia, et ei kannata sitten säikähtää kun tuo alku turvotus häviää, ennen kuin oikea vauva maha alkaa kasvamaan.
    • Tykkään Tykkään x 2
  11. elokuinen2017 Jostain jotain jo tietävä Elomammat 2017

Nyt ei vaan tarvis vielä mitään turvotuksiakaan, kun ei haluta et kukaan saa vielä tietää:arghh:
    Lauantaina on ystävien luona pikkujoulut ja vaikka oon käyny kaikki mahdolliset asut lävitte, niin kaikissa vaan se masu näkyy ihan super selkeesti:smiley-bounce022 Oon ihan epätoivonen, huomenna pakko mennä vaatekaupoille!!:confused005
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  12. fermin Silmät suurina ihmettelijä

Hirveä pönötys ollut jo heti plussaamisesta ja aamusta iltaan :) tosin äidillänikin kohtu eteenpäin kalleellaan joten iso masu odotettavissa. Rv 6+4

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 9
  13. elokuinen2017 Jostain jotain jo tietävä Elomammat 2017

Ihan samanlainen kun mulla ja myös just aamusta iltaan:p ja mulla on kohtu myös eteenpäin kallellaan, olikin ekassa raskaudessa ihan tajuttoman iso pötsi, vaikka muuten oon tosi pieni :joyful:
    • Tykkään Tykkään x 1
  14. pepeXXL Asioista perillä oleva Tammiäidit 2020 Marraskuunmammat 2015 Elomammat 2017

Tän kuvan laitoin aikaisemmin, mut tää on keskiviikolta. :)

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 8
  15. noora92 Näppärä viestien naputtelija

Oikun masu kasvais jo!! Turvotusmaha kyllä havaittavissa...
    Joskos nyt maha kasvais nopeammin, kun tulossa toinen. Esikoisen kanssa vasta 20 viikosta eteenpäin oli jotain jo havaittavissa.
  16. Ruusa# Supliikin supersankari Huhtimammat 2016 Elomammat 2017

Mäkin ootan että pompsahtais nyt nopeammin... Tuli vaan mieleen että ei kai maha toka raskaudessa kasva ekaa suuremmaksi?? Vai onko se vaan se alku...
  17. noora92 Näppärä viestien naputtelija

Muistaakseni vaan se alku, kun kohdussa on se muisti. Mutta varma en ole!
    • Tykkään Tykkään x 1
  18. alia Piirimestaruustason postaaja Elomammat 2017

Mä oon kyllä tykännyt molemmilla kerroilla mun pikkuruisesta masusta ja kelpais samanlainen taas :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  19. Ruusa# Supliikin supersankari Huhtimammat 2016 Elomammat 2017

Mullakin kasvoi alakäyrillä aluksi massu... mutta riittävän iso se silloin 42+0 jo oli. Lähinnä mä pelkään että entä jos tällä kertaa venyis kauhean paljon lisää ja tulisi suuret raskausarvet.
    Toisaalta on mulla reisissä ja takamuksessa venymäarpia jotka tullu jo nuorena ja eipä nuokaan niin haittaa...:rolleyes:
  20. Syystoukka Hyväntuulinen höpöttäjä Elomammat 2017

Mä toivon, että tulis samanlainen minimaha, kun esikoisestakin. Pidin loppuun asti pääasiassa tavallisia vaatteita. Pelkäsin kyllä että tulee varmaan ihan jäätävän kuin konen pötsi, kun oon muutenkin pienikokoinen
    • Hauska Hauska x 1