masukuvia

Mun odotukseen kuuluu masukuvat, mutta ihan vielä en aatellu ottaa.. ekan ultran jälkeen voisin harkita kuvailevani ja minäki mielummin salaiselle puolelle laitan niitä sitten.
 
Te ootte kaikki niin hoikkia..itsellä tuota vararavintoo jo ennestään niin mahakin on jo kauhee pallo, tietty tuo kohtukin kasvaa tupla vauhtia kun on kaksi :) pian ei tartte enää salailla vaan voi näyttää pömppönsä ihan rohkeesti :)
 
d68cd0c281d4bf6ce07d6e9f5bddfeb8
tänään rv 13+2 :Heartred
 
Ihania masuja! Hei valistakaa tyhmää esikoisen odottajaa.. Onko toi mahan kasvu näillä viikoilla 10+ - 13+) enimmäkseen turvotusta, vai onko se kohtu jo kasvanut ylemmäs (navan korkeudelle)? Mulla siis tällä viikolla maha pullahtanut niin että tosi vaikea löytää mitään paitoja jotka peittäis kunnolla! Aamusta asti pömpöttää.. Toki mulla myös ylimääräistä mahassa. Mut siis johtuuko turvotuksesta vaih?

Rv 10+4
 
Tässä siis viimeinen mahakuva esikoisen odotuksesta. Tän kuvan otosta noin 12h päästä hän syntyi. Tähänkin raskauteen minimaha kiitos :D
Huh pääsispä noin vähällä :joyful: Minusta tuntuu et mun vatta on nyt rv. 12+0 tuon kokonen jo :shifty:
 
Ihania masuja! Pitää itsekin laittaa kun saan aikaseks otettua kuvan missä on housutkin päällä :p
 
Ihania kuvia jo täällä! Mä kattelin itseäni justiin peilistä ja totesin, etten oo aikoihin näyttänyt hoikemmalta. Summa summarum: Ei vauvamahaa, ei turvotusta viikoilla 11+ :D
 
Mulla nytte 14+0, tuntuu että on megaturvotus mut kai tuo sitte vauvamahaa on [emoji16]ImageUploadedByVau Foorumi1485680780.039993.jpg
 
Mäki tilasin zalandolta ihania vaatteita mut en kehtaa viel käyttää niitä kun mun maha ei oo kunnolla raskausmaha.. :grumpy: hyvin ne mulle istuis kun on tuota kumpua omastakin takaa mut jotenki kun ei vielä pullota tarpeeks niin en muka voi ja uskalla niitä käyttää! Tyhmät ongelmat mulla..
 
Jemppuli ylle vaan mammavaatteet!
En mä malttais ainakaan olla pitämättä jos uusia oisin ostanu :D
Ja itsekin kaivoin kyllä mammahousut käyttöön siksi kun alkoi tuntua epäukavilta tavalliset enkä siksi että läheskään masu vielä täyttäisi sitä housujen tuubiosaa! Ihan sama jos joku ihmettelis. Ja tuskin kukaan ees huomaa että kyseessä mammavaatteet. Itseasiassa mulla ollu kaverin vanha mamapaita käytössä jo kauan ennen yhtään raskautta :'D

Ja Eloinen17 ihanat vaatteet sulla kuvassa! Tuo ruutupusero+vyö etenki! Houkuttais itseäki tilata jotain:rolleyes: Mutten taida tarvita..
 
Mäki tilasin zalandolta ihania vaatteita mut en kehtaa viel käyttää niitä kun mun maha ei oo kunnolla raskausmaha.. :grumpy: hyvin ne mulle istuis kun on tuota kumpua omastakin takaa mut jotenki kun ei vielä pullota tarpeeks niin en muka voi ja uskalla niitä käyttää! Tyhmät ongelmat mulla..
Hihii! Kun mä kokeilin niin tuli samanlaisia tuntemuksia! Ja olin tilannut sellaisia vaatteita sellaisessa koossa että menisi vasta ihan loppuraskaudesta, sekä kaikki t-paidat olivat rintojen osalta liian isot!! Googlasin "too big for normal clothes, too small for maternity clothes" ja luin muutamia blogeja ja mielipiteitä kesken kokeilujen kun meinas mennä hermot! :wtf: Sit sain lohtua siitä että kaikilla vähän samaa ja piristyin, viimeistään kun sain nuo mustat housut jalkaan. Pidin vaan ne vaatteet jotka menevät nyt ja päätin tilata lisää tarvittaessa.
 
Tässä kuva aamupäivältä (16+3), jolloin vatsaa tuntui kyllä turvottavan hieman. Pikku hiljaa se on pyöristynyt, mutta ympärysmittaa paksuimmasta kohtaa ei silti ole tullut kuin 2 senttiä vajaassa kuukaudessa. Tällä hetkellä mennään 89 sentissä :) Pienenä saisi pysyä, mutta eipä siihen voi itse kamalasti vaikuttaa.

Kuvassa päällä mammafarkut, jotka on tosin sellaiset, etteivät ihan loppuun asti mene (ei tuubiosaa). Ne piti ostaa jo tammikuun alussa, sillä kaikki mun muut farkut on mallia "skinny ja todella tiukka". Niissä ei tilaa turvotukselle, saatikka mahan kasvulle ollut. :hilarious:

Tänään yksi ystäväni, joka on minua pidempi (ehkä noin 165-170 cm) kertoi, että oli painanut synnyttämään mennessään 58,5 kiloa!
 

Liitteet

  • 2017-02-11 (6).jpg
    2017-02-11 (6).jpg
    665.9 KB · Katsottu: 159
Muokattu viimeksi:
Miksi mun maha ei kasva kunnolla?? Ei tuu kunnon raskausmasua vaan o jotenki tasasesti levinny ylöspäin :D
Kuva tältä aamulta, rv 16+0ImageUploadedByVau Foorumi1486828078.850343.jpg
 
Takaisin
Top