masukuvia

Keskustelun 'Laskettu aika elokuussa 2017' aloitti mimmma, 8 joulu 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Lumikki1 Peruskäyttäjä

Catiele, kyllä se varmasti sieltä rysähtää vielä kunnon eturepuksi älä huoli :grin Eihän se vaavi oo vielä kovin iso ja mulla ainaki vatta pömpöttää ainoastaan turvotuksen vuoksi :sad001
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  2. eloäiti90 Peruskäyttäjä Elomammat 2017

Mulla ihan sama meininki kuin sulla Catiele, vois kuvitella, että joskus rv 20 paikkeilla alkas jotain (edes pientä) näkymään :)
  3. Dolcetti Tuttu foorumilla Elomammat 2017

On kyllä niin päivästä kiinni tämä vatsan koko (tai kuvakulmasta? :wink)! Ainakin vielä :)

Mutta niin kuin joku tuolla toisessa ketjussa sanoi, eron huomaa navasta. Minunkin syvä napa on muuttunut matalammaksi, vaikkei toivottavasti koskaan ulos asti pullahda! (Kuvassa 16+4)

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 4
    Last edited: 12 helmi 2017
  4. Sokeripala Peruskäyttäjä Elomammat 2017

Dolcetti, mulla on kans alkujaan tosi syvä napa mutta molemmissa raskauksissa se kuoppa on kadonnut täysin ja loppuvaiheessa ollut pieni pullotuskin. Ei tietty tässä vaiheessa vielä mut joskus 30+ viikoilla. Palautuu silti raskauksien välillä entiseen malliinsa. Nyt on jo selvästi madaltunut ja alareuna loiventunut, jäähyväiset navalle siis taas edessä :grin
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. pukkunen mysite Elomammat 2017

Mulla oli neuvolalääkäri 15+0 ja kohtu jo navan kohdalla. Seistessä ei vielä kasvua juuri huomaa, mutta varmasti kohta pompsahtaa esille. Täytyy sitten nappaa kuva :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  6. pepeXXL Rakastunut foorumiin Tammiäidit 2020 Marraskuunmammat 2015 Elomammat 2017

7. Dolcetti Tuttu foorumilla Elomammat 2017

PepeXXL: minulla näkyy sinulta vain tyhjä viesti :wideyed:
  8. pepeXXL Rakastunut foorumiin Tammiäidit 2020 Marraskuunmammat 2015 Elomammat 2017

Dolcetti joo laitoin vahingossa väärän ni poistin :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. Jemppuli_ Peruskäyttäjä Elomammat 2017

Kuva on lauantailta (13+5). Laitoinpa sitte teidän rohkaisun ansioista mammavaatteet kaverin babyshowereihin. :) Kävi ilmi, että kukaan vieraista (melkeen kaikki äitejä) ei tajunnu et mulla on mammavaatteet. Varsinki nuo housut aiheutti hämmennystä. Hih. Mutta siis tästä opin et ihan sama onko raskausmahaa vähän tai enempi, niin kunhan saa pukeutua mukaviin vaatteisiin niin se on pääasia! :) Tossa oli viel neuletakki t-paidan kaverina.

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 8
  10. Dolcetti Tuttu foorumilla Elomammat 2017

Viimeisistä kumpukuvista on melkein kuukausi! Tik, tak... Kun niitä kumpuja on alkanut ilmaantumaan itse kullekin, niin laitetaan tänne kuvia kaikkien ihasteltavaksi. Kuka aloittaa? :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. Sokeripala Peruskäyttäjä Elomammat 2017

Mä olen uskaltautunut laittamaan muutaman kuvan tuonne suljetulle osastolle :)
    • Hauska Hauska x 1
  12. Eloinen. Rakastunut foorumiin Elomammat 2017

Mää uskallan! :) Tää olisi sit 19+1

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 20
  13. Jemppuli_ Peruskäyttäjä Elomammat 2017

Ihana masu Eloinen17! :love017
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 4
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Catiele Aloittelija

ImageUploadedByVau Foorumi1488876787.374310.jpg

19+1 eikä vieläkää paljoo muuta ku turvotusta :D Argh!
    • Tykkää Tykkää x 2
  15. mimmma Rakastunut foorumiin Toukokuunmammat 2014 Elomammat 2017

. PP
    • Tykkää Tykkää x 1
    Last edited: 7 maalis 2017
  16. Mirimeri Aloittelija

Kyllä tuossa minun silmään ihan selvä pieni vauvamasu on :)
  17. Catiele Aloittelija

Hyvä että jonkun silmään! Ite näkee vaan sen turvotuksen :D
  18. Nilimaa83 Aloittelija

16+0
    • Tykkää Tykkää x 9
  19. Nilimaa83 Aloittelija

Kolmas tuloillaan...maha sen mukainen ja nämä liitoskivut aijaiajaijai
  20. Aikkuliini Peruskäyttäjä Elomammat 2017

Pistetäänpä ny tänne jonkinlainen kumpukuva. Töissä ei ainakaa kukaa oo vielä tullu tinkomaan että onko vai eikö, joten ehkä tuo ei vielä niin erotu mutta pikkuhiljaa taitaa näkyy (19+1)

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 8

Jaa tämä sivu