masukuvia

Mä taidan laittaa vasta kun salainen puoli aukeaa :rolleyes: Ja nyt muutenki vasta ahdistaa tuo turvotus pömppö... Tosin täytyy nyt nauttia vielä kun saa sukat ongelmitta jalkaan yms!
Ei tiiä kuinka nopeeta pullahtaa kohtukin esiin kun viime raskaudesta niin vähän aikaa!
 
  • Tykkään
Reaktiot: iLa
No miepäs alotan :p
Mie oon normaalisti laiha ei mitään pömppistä alunperin ollukkaa, ni nyt viikon sisään pullahtanut esiin ihan tajuttoman kokonen kumpu..
En ymmärrä miten voi tässä vaiheessa näyttää jo tältä :D pakko pitää vaan löysiä paitoja ja jo mammaleggareita, kun kaikki normi housut ja leggarit puristaa ihan hirveesti!! :shy::smiley-angry017
 

Liitteet

  • image.jpeg
    image.jpeg
    139.6 KB · Katsottu: 163
Mä taidan laittaa vasta kun salainen puoli aukeaa :rolleyes: Ja nyt muutenki vasta ahdistaa tuo turvotus pömppö... Tosin täytyy nyt nauttia vielä kun saa sukat ongelmitta jalkaan yms!
Ei tiiä kuinka nopeeta pullahtaa kohtukin esiin kun viime raskaudesta niin vähän aikaa!

Mikä on tää "salainen puoli" ja miten sinne pääsee? :wideyed: Sori tyhmä uusi täälä kyselee :grin:p
 
Mikä on tää "salainen puoli" ja miten sinne pääsee? :wideyed: Sori tyhmä uusi täälä kyselee :grin:p

Täällä tulee ohjeet siihen pian kun se puoli aukeaa :)
Kriteereinä on että on listautunut tuonne elokuisten plussalistaan, kirjoittanu tänne elokuisiin vähintään 30viestiä (siis nämä mitä nyt kirjoitellaan). Ja ollu foorumilla jäsenenä kuukauden. Niin sitten laittaa valvojalle viestin ja pyytää päästä lisätyksi ryhmään.

Se on siis ihan samanlaista keskustelua kuin tämä, mutta siellä on kivempi kertoa esim itsestään tunnistettavampaa tietoa yms kun sinne ei pääse kukaan ulkopuolinen lukemaan :)
Ja usein tämä julkisen puolen keskustelu vähenee tosi paljon viimeistään vauvojen synnyttyä.... mutta salaisella usein jatkuu jutut ja sovitaan tapaamisiakin :)
 
Vähän samannäkönen täälläkin iltaisin :grin turvotusta siis ja helpottaa yleensä ennen "oikeaa" vauvamasua :)
 
Nyt ei vaan tarvis vielä mitään turvotuksiakaan, kun ei haluta et kukaan saa vielä tietää:arghh:
Lauantaina on ystävien luona pikkujoulut ja vaikka oon käyny kaikki mahdolliset asut lävitte, niin kaikissa vaan se masu näkyy ihan super selkeesti:smiley-bounce022 Oon ihan epätoivonen, huomenna pakko mennä vaatekaupoille!!:confused005
 
Hirveä pönötys ollut jo heti plussaamisesta ja aamusta iltaan :) tosin äidillänikin kohtu eteenpäin kalleellaan joten iso masu odotettavissa. Rv 6+4

Ihan samanlainen kun mulla ja myös just aamusta iltaan:p ja mulla on kohtu myös eteenpäin kallellaan, olikin ekassa raskaudessa ihan tajuttoman iso pötsi, vaikka muuten oon tosi pieni :joyful:
 
Oikun masu kasvais jo!! Turvotusmaha kyllä havaittavissa...
Joskos nyt maha kasvais nopeammin, kun tulossa toinen. Esikoisen kanssa vasta 20 viikosta eteenpäin oli jotain jo havaittavissa.
 
Oikun masu kasvais jo!! Turvotusmaha kyllä havaittavissa...
Joskos nyt maha kasvais nopeammin, kun tulossa toinen. Esikoisen kanssa vasta 20 viikosta eteenpäin oli jotain jo havaittavissa.

Mäkin ootan että pompsahtais nyt nopeammin... Tuli vaan mieleen että ei kai maha toka raskaudessa kasva ekaa suuremmaksi?? Vai onko se vaan se alku...
 
Mä oon kyllä tykännyt molemmilla kerroilla mun pikkuruisesta masusta ja kelpais samanlainen taas :)
 
Mä oon kyllä tykännyt molemmilla kerroilla mun pikkuruisesta masusta ja kelpais samanlainen taas :)

Mullakin kasvoi alakäyrillä aluksi massu... mutta riittävän iso se silloin 42+0 jo oli. Lähinnä mä pelkään että entä jos tällä kertaa venyis kauhean paljon lisää ja tulisi suuret raskausarvet.
Toisaalta on mulla reisissä ja takamuksessa venymäarpia jotka tullu jo nuorena ja eipä nuokaan niin haittaa...:rolleyes:
 
Mä toivon, että tulis samanlainen minimaha, kun esikoisestakin. Pidin loppuun asti pääasiassa tavallisia vaatteita. Pelkäsin kyllä että tulee varmaan ihan jäätävän kuin konen pötsi, kun oon muutenkin pienikokoinen
 
Takaisin
Top