Masukuvia

Onkos täällä mammoilla jo pyöreitä pallomasuja? :)
Mulla ei huomaa kukaan vaatteet päällä :meh: pieni kumpu, jonka näkee ilman paitaa vaan :sad001

Onhan se ihan kivasti kasvanu. :) noita kuvia on enemmän tuolla salaisella puolella, ootko sä butzeri siellä?

En oo, eikös sinne pääse sitten vasta kun on ollu kuukauden rekistöröityneenä? Mun pitäs vielä pari päivää oottaa nii sitten pääsisin mukaan sinne :sad001

Juu sitten pääset =) siellä keskustelu on vilkkaampaa ku täällä yleisellä puolella =)

Vielä ei nyt hirmusen selkeää masua ole, mutta monissa huppareissa alkaa vetoketju kiristämään, joten jonkun verran kasvua on kyllä. Ja pakko pukea vähän löysempiä paitoja päälle, kun ei vielä ihan koko maailmalle haluaisi kuuluttaa. Kai sitä pitäisi alkaa vähitellen ottamaan kuvia muistoksi, niin huomaisi eron selkeämmin. :)

Annicasi ja Jiwyana, teillä on jo kyllä ihanan pyöreet pallomasut:)
Mulla työkaverit on kaks päivää vaa jostain syystä mainostanu kuin hoikka oon :hilarious: taitaa tulla niille järkytys tässä kuukauden sisään :grin mutta siis ei näy mitään löysissä paidoissa mistä arvais, housut kyllä kiristää jo paljon:grin

ef6497b3dd7abf37e1a9ec118f137dd0

Eilen 18+3 ja masu "litistettynä"

Tämä oli 14+0 :grin:grin:grin tosin iltapäivällä, aamulla masu on pienempi eli suurimmaksi osaksi turvotusta, edelleen. Ja esikoinen kyseessä.

Liitteet

• 1443630201647-001.jpg
    1443630201647-001.jpg
    2.6 KB · Katsottu: 175
Muokattu viimeksi:
Mä näytän lähinnä siltä että oon lihonu.. Normifarkut ei kyl mee enää jalkaan että pakko noita mammahousuja käyttää. Toki eka kyseessä että eiköhän toi masu tosta ala kasvamaan! :)
Ihania masuja teillä! :)

Voi kun teilläkin on jo suloiset vauvamasut :happy: tuleeko teille vähän tuntemattommat jo mahoja ihastelemaan?

No siis arvatkaa.. Mulla on sellanen yks ulkomaalanen mies asiakas joka käy tosi usein mua ihan vaan moikkaamassa. Se on vähän sellanen yli-innokas, kauheen kova puhumaan ja höösäämään. Aina halaa kun tulee ja kutsuu mua rakkaaks :D se siis luulee et oon varattu. Ja sillä itellä on vaimo ja lapsi :D No tänää se tuli tapansa mukaan ja sen kauheen hölötyksen lomassa katteli mun mahaa ja sano et mun pitäis lähtee sen kanssa vähä urheilemaan!! Sanoin et siellä on kuule ihan vauva :D no sithän se hölötys vasta alko ja se silitteli mun mahaa ja laitto KORVAN mun mahalle!!!!! :D siiis vähänkö olin vaikeena siinä! En oikee tienny et mitä oisin tehny tai sanonu :D ihan pimee..

Takaisin