Masukuvia

Luin jostain, että alussa masun kasvu ei suinkaan johdu kohdun kasvusta, vaan siitä kun ruoansulatus hidastuu niin vatsa turpoaa. :) mulla ainaki käynyt niin, selvästi vatsa toimii harvemmin kun ennen ja housuja kiristää :D

Mulla tämä ainakin on selvästi tilanne, aamulla mahaa ei näy mutta päivän mittaa se kasvaa...

Mulla toi vatsa lakkas toimimasta kunnolla synnytyksen jälkeen ja alkoi toimia vilkkaasti vasta kun tulin uudelleen raskaaksi. Kaasua kyllä muodostuu, tosi viehättävää.

Ninni22, mä myös kyllä allekirjoitan saman. Ei asukki vielä kasva kauheasti mutta turvotusta siitäkin edestä. Mut tänä aamuna juuri katsoin masua ennen kun olin syönyt ja kyllä se oli muotoaan muuttanut. <3

Toi pitää varmaan Ninni22 paikkansa. Varmaan kun mulla on toinen kierros niin vatsakin antaa helpommin periksi ja turvottaa siks enemmän. Esikoisesta en ollut näin iso. Mä vaan toivon et tulis viileemmät ilmat et helpottuis tän piilottelu vaikka vaikeeta se tuntuu olevan pukkarissa..

Anteeksi että täältä huutelen :) Olkoon pelkkää turvotusta, niin vauvasta se johtuu, raskausturvotusta, kun elimistö käy hieman hitaalla :) Eli olkaa ylpeitä turvotuksistanne, se on juurikin sitä tulevan vauvan "aiheuttamaa" turvotusta, eli tällä hetkellä raskausmahaa, vauvamahaa kun se vauveli siellä kasvaa :)

Minä ainakin oon onnellinen että masu kasvaa, viime kerralla ei enkeli vauva tällee masua kasvatellut. ❤

Nää kuvat on jo reilu kuukauden vanhat eli oliko 8+3 eka kuva aamulta ja seuraava illalta..
Nyt näitä kuvia kattoessa en yhtään ihmettele et kaikki tän jo huomaa vaikka kuinka yrittäisi pukeutuu jätesäkkiin :D
Yritän muistaa ottaa tuoreempia kuvia..

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    611.7 KB · Katsottu: 206
  • image.jpg
    image.jpg
    865.4 KB · Katsottu: 215
Sori tästä kuvatulvasta! Tässä just äsken otettu kuva.. Eli on turvotusta vähä hävinnyt mut alkaa pullottaa! Nyt siis 13+4(?) varmistuu huomenna ultrassa. Kiikun kaakun ollaanko helmi vai maaliskuisia ;D
On tossa päällä muutama kilo jääny esikoiselta

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    799.6 KB · Katsottu: 240
Mä en saa kuvaa laitettua mutta iltaisin on komee turvotus ja se kyllä paljastaa mutta tähän asti on ollu aamuisin maha ihan litteä mutta ei oo enää. Kyllä se siitä kasvaa :) nyt rv 13+2

Ihania masukuvia :) Itsekkin innostuin tänäaamuna kuvailee, kun alkaa kunnolla erottumaan.

En kyllä saa puhelimella ladattua nyt kuitenkaan, joten ehkä joskus myöhemmin koneen kautta kun kerkiin ;)

Takaisin