Masukuvia

Silvergrinda mun turvotus on about samaa luokkaa :D välillä herää epäilys illalla että niin siis kuinka pitkällä tää nyt siis onkaan mut aamulla taas takaisin todellisuudessa.

85a8be66976a58c9d9690df4084a9bf0

Voi kun ihmisillä on niin kauniita litteitä vatsoja noissa alkukuvissa, niin toi pienikin pömppis näkyy niin selvästi. Mun vatsa ei ole vähään aikaan näyttänyt ihan pyykkilaudalta, joten vaikka pömppö onkin, niin ei tässä juuri eroa huomaa lähtöpisteeseen. Kuvaa en vielä siis suostu laittamaan :joyful:

Söpöjä pömppiksiä teillä, pian alkaa näyttää oikeelta vauva mahalta :)

Ihania masuja! Itsellä ei vatsa koskaan ole ollut hoikka, joten ihan helposti ei voi havaita raskauden pyöristystä vielä ainakaan. Turvonnut olo ollut jo monta viikkoa. Iltaisin varsinkin pahin turvotus. Eilen illalla mies jäi yhtäkkiä tuijottamaan, hymyili ja totesi että "kyllä se sieltä alkaa pikkuhiljaa pyöristymään" :happy: Itse kun tuntee olonsa vaan lihonneeksi kun vatsamakkaraa entuudestaankin on. Rv 11+4.

Mulla jäi edellisestä raskaudesta pömppö. Ei ehtinyt puolessa vuodessa palautua mitenkään, joten nyt näytän samalta kuin viime raskaudessa puolessa välissä. Paitsi että nyt on pehmeämpää :arghh:

Mulla jäi edellisestä raskaudesta pömppö. Ei ehtinyt puolessa vuodessa palautua mitenkään, joten nyt näytän samalta kuin viime raskaudessa puolessa välissä. Paitsi että nyt on pehmeämpää :arghh:

Mua muuten tää mietityttää. Itellä 8kk vauva, kun raskauduin uudelleen. Mten käy palautumisen, kun odottaa nyt jo toista ja kroppa ei ollut ehtinyt palautuu edellisestäkään täysin. Onhan sitä sitten tietenkin loppuelämä aikaa palautua, mutta mitenkähän käy mm.vatsalihaksille?

Kyllä ne vatsalihakset sieltä palautuu. Haaveilen jo kunnon pyykkilauta vatsasta :) Kaksi lasta saa meille riittää, niin ei tarvitse enempää kropan kärsiä.

Luin jostain, että alussa masun kasvu ei suinkaan johdu kohdun kasvusta, vaan siitä kun ruoansulatus hidastuu niin vatsa turpoaa. :) mulla ainaki käynyt niin, selvästi vatsa toimii harvemmin kun ennen ja housuja kiristää :D

Takaisin