Masukuvia

Äsaaärii

Satasella mukana keskusteluissa
Laiteltaisko tänne matkan varrelta aina kuvia masuista :) On aika hauskaa vertailla koko- ja muotoeroja!
Vielä ei varmaan ole masut kasvaneet, mutta iltapönötystä varmaan on jo havaittavissa ainakin :wink
 
Kiva Äsaaärii kun aloitit tämän, vähän jo kaipailinkin tämmöstä :) iltapönötystä löytyy jo ihan kiitettävästi..
6+6
 
84c1e916aaa5e1cf8c15a85ceec0cec9
 
Mua vähän naurattaa ku mun maha on aina näyttäny siltä että on raskaana ku oon vähän pyöreä :D Nii mä en ite vielä oo huomannu mitään eroa masussa :D
 
Masu kasvussa ekassa kuvassa 15+5 ja jälkimmäisessä 17+6.Esikoista odotellaan.
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1437232412.029154.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1437232412.029154.jpg
    79.1 KB · Katsottu: 246
  • ImageUploadedByVau Foorumi1437232425.777696.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1437232425.777696.jpg
    83.1 KB · Katsottu: 235
Itellä on sen verta ylimäärästä, että eipä sitä muut vielä vauvamahaksi ole onneksi huomanneet :D

Josko sitte itekki kuvailis ku näyttää vähä joltaki muultaki ku ylimääräisiltä käynneiltä Hesen luukulla :P
 
Amanda_m; Sinulla luultvastikin on laskettu aika aikaisemmin kuin maaliskuussa koska olet noin pitkällä?
Tässä maaliskuisten masuja :wink
Ohoh,en huomannu että tää oli maalismasujen ketju!Joo mulla on laskettu aika joulukuussa.Sorry
 
Amanda_m; Ei se mitään :) Itsekin kävin törttöilemässä joulukuisten jutuissa. Onneks ääneen siellä ihmettelin kuin kaikki on pitkällä :D

Haiidi93; Kannattaakin räpsiä :) Itellä kans esikon masukuvat tallella, nyt pitää räpsiä kans ni saa vertailla eroja :wink
 
Amanda_m; Ei se mitään :) Itsekin kävin törttöilemässä joulukuisten jutuissa. Onneks ääneen siellä ihmettelin kuin kaikki on pitkällä :D

Hihii,vuoroin vieraissa :)

Haiidi93; Kannattaakin räpsiä :) Itellä kans esikon masukuvat tallella, nyt pitää räpsiä kans ni saa vertailla eroja :wink
 
Itellä aivan jäätävä turvotusröllykkä... Oon kuolannu esim tän vuoden heinäkuisten masuja, oih ja voih! :Heartred
 
Takaisin
Top