Masukuvia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Episma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitenhän sitä tottuu sitten synnytyksen jälkeen taas uuteen ulkomuotoon ? Kun on tottunut katselemaan tuota nahkakuulaa ?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mju: Edelliseltä kerralta muistan, että se synnytyksen jälkeiseen ulkomuotoon tottuminen olikin oikeasti vaikeampaa. Mahaa on kuitenkin kasvateltu kuukausitolkulla, joten siihen on ehtinyt mukautua. Yhtäkkiä se söpö pallo onkin poissa ja tilalla on jotain pömpöttävää, roikkuvaa ja arpista. o_O Siihen kun vielä yhdistää maidon noususta turpeat ryntäät, niin olo ja ulkomuoto ovat kaukana hehkeästä. Nyt vielä huolestuttaa, että kuinkahan tuo roikko tällä kertaa palautuu, kun ikää on itsellä lähes 10 vuotta enemmän.
 
No sitä mä just pelkäsin :) mutta täytyy sit vaan sitkaasti aloittaa uusi peruskuntokausi piiiiiitkillä vaunulenkeillä ja ottaa puntti mukaan kun kroppa sallii..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Entäs se olo synnytyksen jälkeen kun paino ei ole enää siinä edessä :eek: Se tuntuu hurjalta kun paikat alkaa palata omiin uomiinsa seljästä puhumattakaan! Mä oon aina aatellu, että siltä tuntuu jos jää norsun jalan alle tms.. Hengittäminenkin tuntuu oudolta kun kohtu ei enää paina keuhkoja. Oottakaas vaan kun pääsette palloistanne eroon, on aika vinkee olo!
 
Mä en muista noita outoja tuntemuksia, paitsi että nukkuminen selällään ja mahallaan tuntui alkuun ihan kummalta, vaikka mitään fyysistä estettä sille ei enää ollutkaan.
 
Joo ei masun kasvaminen sinänsä, se se vasta outo on se vesi-ilmapalloa aluksi muistuttava maha, ja sen jälkeen ne nahkajenkkakahvat! Mulla ei kiloja jääny yhtään, mut vatsanahka hylly vielä ärsyttävän pitkään ja vielä pidempään jouduin skitsoilemaan housunkauluksista, kun se löysä nahka, joka kyllä ikävästi muistutti läskijenkkakahvoja kun oli paita päällä, ei ihan heti venynytkään takaisin. Ihan loogista toisaalta, kun 9kk venyy niin ettei viikoissa timmiydy takaisin, mut silti...silloin on maailman epäseksikkäin olo, ja melkein kaipaa isoa pinkeää masua takas! Onneks nyt ei ihan samaista 9kk mene palautumiseen, se se olis hirveää... :S
 
Oijoi..joo voi olla maha aika näky keväällä :/
Ekasta olin vatsastakin slimmi itseni ehkä 1kk synnytyksestä, paino entisensä ja jopa vatsalihakset löysi paikkansa lähes heti!! Se oli aika mahtavaa :)
Kakkosesta ei sit palautunutkaan ihan niin äkkiä, vatsalöllöö oli useampi kuukausi..tosin biksukuvissa 7kk synnytyksestä näkyi jo ylävatsalihakset taas.
Tää kolmas kerta kestää varmasti palautua vielä kauemmin, tai että palautuuko lihakset enää takaisin ollenkaan... hoikka kun oon normaalisti niin tiedän painollisesti palautuvani mutta vatsalihaksiin jäi kakkosestakin rako tuohon keskelle ... tää venyttää niitä varmasti taas lisää.
Tosin nahka mulla ei oo ikinä jääny roikkuun, sinänsä saan kiittää geenejä että ihoni on hyvin elastista
 
Takaisin
Top