Masukuvia

Mulla kans kamala turvotus, pitää pukeutua kaapuihin ettei tule naapurit onnittelemaan vielä. Esikoisesta käytin äitiyshousuja jo noin 8+ kun ei mahtunut napit enää kiinni.
 
herttinen mandah! :)
mulla menee varmaan myöhäseen että alkaa masu näkyyn, lääkäri totesi että on kohtu aika takana :sad001 määki haluisin masukuvan!
 
Mulla alko esikoisen kanssa maha näkymään vasta jossain rv20 tienoilla enkä ihmettelisi nytkään että pysyy pitkään piilossa kun on tuota omaa maharöllöä ennestäänkin :grin
 
Mulla kans mieletön turvotus jo!! ei saa mahaa sisään vedettyä... :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
No itseasiassa toden totta puhut Mandah!! :D tää ei oo mitään kovin hauskaa... :D
 
Kyl se vaan turvottaa ihan simona, ei voi mitään. Mää tein jo sillon 2010 äitiysvaatteet itelleni ja laitoin ne jo tänään päälle, ku tiesi et koko päivän istuu ja kun turvottaa niin hyi olkoon. Onneks oli mukavaa päällä siis :D
 
Huhhahhei! Tässä tän illan ihana turvotuskuva! Jännittää 'vähän' kun huomenna lähetään sukuloimaan ja ollaan pari-kolme viikkoa..

Huomatkaa ihana tiikerinnahka! :D
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    1,005.7 KB · Katsottu: 254
Mandah, ooh mikä turvotus :wink tääl kans... ja pahenee aina iltaa kohti. Aamulla saa vielä vetää housuja jalkaan ku tippuu melkeen mut iltapäivästä jo ei liikahda senttiäkään ku turvonnu pallo siinä xP housut siis jotka ei oo mitkää mammapantsit... :D


Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä siirryin tänään näppäriin kuminauhavyötäröhousuihin, ooh, kuinka mukavat!

(nimimerkki: eilen istuin töissä koko päivän farkut auki....)
 
Tääl ei koht mee työtakin nappi edes aamulla kiinni...

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä kans turvottaa aivan älyttömästi. Mä olen normaalitilassa niin laiheliini etten tiedä kuinka kauan onnistun tätä raskautta salaamaan jos tää turvotus jatkuu. :D Tosin edellisissäkin raskauksissa on kyllä ollut kova turvotus, joka on sitten raskauden edetessä muuttunut vauvamasuksi. Vois kyllä hiukan laskea tämä turvotus. Täytyy alkaa käyttämään paitoja, jotka hiukan peittelisivät tuota masun seutua, ettei aleta kyselemään tässä vaiheessa että oonko raskaana. :D
 
Mulle tänään kaveri tokas et kui se voi jo näkyä :D et kaipa sitä on vaan pömpöllään tuo masu... :) eteenpäin kallistunut kohtu, josko sitä sit alkais ajoissa näkymään oikeakin vauvamasu eikä vaan turvotus :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mää kuulkaa tänä aamuna pillahdin itkuun kun ei mulla ole kaapissa sellaista paitaa millä tän sais peitettyä.... :smiley-angry017
 
Mun mies sanoi mulle tossa iltapäivällä ennen kuin hänen ystävänsä tuli meille kylään että voisitko laittaa jonkun peittävämmän paidan päälle että kyllä se hänen kaveri varmasti ihmettelee jos näkee ton sun mahan. :D Pakkohan se oli sit kaapista hakea joku kaapu mikä peittää turvotuksen mahdollisimman hyvin.
 
Mäkin oon jo joutunut turvotuksen takia kaivelemaan jotain kevyitä kesätelttoja kaapin perukoilta. Alavatsa pömpöttää ihan hulluna eikä sitä saa edes sisään vedettyä, vaikka kuinka yrittäis.
 
Pitäiskö laittaa vain kesäkilojen piikkiin :wink mullakin siis turvotusta paljon.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Tai menkkaturvotusta, niin sit kukaan ei ainakaan osaa epäillä raskautta kun kerran turvotus on menkoista johtuvaa. :wink
 
Takaisin
Top