Masukuvia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Episma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
musta tuntuu et masu kasvanu hirveesti parina viime päivänä... Outoo ku pitää totutella liikkuu "eritavalla"... :o varoo mahaa sun muuta. Tuntuu set se on koko ajan tiellä ja et oon koko ajan töissä muitten eessä... :(
 
Mun masu on vielä niin pieni, että moni on hämmästynyt ku oon sanonu että laskettuaika on helmikuun puolessa välissä! Ja onhan se tosi pikkunen (näyttää et oon syöny suklaata 4 viikkoa putkeen) mut hoksaa kyllä että on alkanu kasvamaan vauvamahaa, ku pyöreyttä sekä leveyttä on tullut mahan kohdalle :D Sinne varmaan ne kaikki kilot on menny mitä jo on tullut, eli vähän päälle 6kg! :3some Koska vielä mahtuu tavalliset housut päälle (jos napit avaa ja pitää kiinni hiuslenkillä), sekä kaikki muutkin normivaatteet :D Ja ei oo vielä tiellä vaikka laittaa kengät päälle jne..

Mut kyl se masu ehtii vielä kasvaa isoks mahaks vielä ennen LA:ta :D Nou hätä!
 
Minusta tuntui välillä ettei maha kasva vaikka kasvaahan se! Huomaa aina ihmisten reaktioista ketä harvemmin näkee. Sitten huvittaa kun joku sano, että nyt se alkaa pikkuhiljaa näkymään...Tekis mieli sanoo, että meehän näkös tarkistuttamaan :wink Siinä se on pömpöttänyt koko syksyn eikä johdu syömisestä!
 
Voi ihana tuota sun masua Tiada :) Jospa mulla on sit rv 34 noin söpö masu (mulla on joku itseinhokausi menossa)
 
Ootko ihan sata että siel on "vaan" yks? Meinaan mulla on pieni maha kun kattoo tota sun kuvaa ja meillä on sama la :)
 
Takaisin
Top