Masukuvia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Episma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ei varmaa tuu ongelmaa.. Omistin ennestään jo kivan kengurupussin;) ehkä siksi näilläkin raskausviikoilla on viäläkin helppoa kun ennestäänkin mukit pysy vattan päällä;)
 
Pikku_Myy85, itse pidän kanssa kahvikuppia tuossa ylämassulla, mutta kyllä pitää olla käsi koko ajan kiinni kahvassa, koska tämä pikku jantteri potkii kaikkea hiemankaan mahaa painavia kohteita. Käsiäkään ei monesti voi pitää ristissä massun päällä kun alkaa armoton monotus käsiä vasten. Heti myös tulee muistutus siirtyä kauemmaksi pöydän kulmasta jos olen mahani kanssa pöytää vasten. :) Aika hyvin tuo pikkuinen tuolla mahassa täytyy jo tuntea sinne massun sisällekin hentoisetkin painallukset. :)
 
Dalila, sulla on kyllä pienen näköinen maha! Mullakin on kai pieni, mutta sun on vielä pienempi vaikka oot pari viikkoa edellä.
 
Pihlajanmarja. Juu pieni tuo on ja sf-mitat alhaiset. Mut kaiken pitäis olla kuitenkin kunnossa ultran kokoarvion mukaan ja lapsivettäkin normaalisti. Hyvä niin :)
Ei oo edes raskausarpia tullut yhtään tähän mennessä.
 
Joo ei puhettakaan et pystyis pitää kuppia mahalla jos siellä on jotain, kaatuu muuten syliin :p tossa kuvassa kuppi oli jo tyhjä :)
 
Mun maha kasvaa tällä hetkellä alakäyrällä ja on muutenkin pienempi mitä aiemmissa raskauksissa näillä viikoilla, mutta silti tämä kauhistuttaa joitain. Työkaveri (mies) kysyi, aionko synnyttää alakautta :eek: Ja tämä minun oma mies kauhistelee ja päivittelee jatkuvasti miten valtava se on... Se ei hani ymmärrä, että tämä kasvaa vielä pari kuukautta...
 
Nautin todellakin näin pienestä vatsasta (ku tietää et on kaikki ok bebellä), ei oo tiellä vielä eikä ns. häiritse arkiaskareita :D Mut, kyl se ehtii kasvaa kunnolla nää 2 viimestä kuukautta! Eli eiku oottamaan koska tää maha oikeen "räjähtää" ihanaan vauvamasuun <3 (mää varmaan viel kadun et kirjotin noin sit ku se on iso.. )
 
Pihlajanmarja tää on mun tädin vuotiaan tytön huone mutta välitän terveiset :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top