Masukuvia

Minä just yks päivä totesin, että onpa meijän sohva on menny kummaks! Siis tästä on hankala nousta nykyään :rolleyes:
 
Mulla kans sohvalta nousu on iltasin hankalaa, tosin osin sen takia että samalla pitäs tukea masua sivuilta kun herkästi vihloo asennonvaihdoissa (myös yöllä).
 
on toi tiadan maha kyllä aika huikee :) tuntuu että tää oma maha on kutistunut, kun kaikki turvotus tiessään. Ja jotenkin on kiinteempi myös. Oon kyllä vähentänyt herkkujen syömistä ihan reilusti, ja lisännyt liikuntaa.
 
Ihania masuja teillä! ♡ Ottakaa tosiaan paljon kuvia ja olkaa ylpeitä niistä pienenkin tuntusista vatsakummuista!

Mä ainakin tunnen itteni niin lihavaks ja monta kertaa tulee peilin edessä itku kun on niin valtava olo, eikä mun mielestä oo vauvamasusta tietookaan vaan ihan pelkkää sairaalloista lihomista. Vaaka kuitenkin kertol ihan eri tarinaa (rv 26+4, +1,4kg) ja kun katon kuvia joissa odotan esikoista samoilla viikoilla, haaveilen sen aikasesta vauvamahasta joka on mielestäni kaunis ja selkee - ja sit mies ihmettelee tätä kaikkea koska se on sitä mieltä et nyt on paljon näkyvämpi vauvamaha! Olin tän raskauden alussa timmimmässä kunnossa kuin alkaessa oottaan esikoista, ja silloin olin kyllä näillä viikoilla levinny jo paljon enemmän, ja painookin tuli paljon kovemmalla tahdilla kun nyt. Todiste tästä oman ulkonäkömasennuksen turhuudesta tuli kun satuin kerran näkemään kun mies katteli raskauskuvia ja tokasin "kato nyt millanen maha mulla tossakin oli, noin ihana vauvamasu!" ja se huomautti että kyseinen kuva oli kyllä otettu pari viikkoo eikä vuotta sitten... :wink

Et vaikkei nyt tuntuis siltä, vuoden-parin päästä saatatte ihastella miten kaunis raskausmasu just nyt onkaan ollu. Raskaus on niin lyhyt aika elämästä et mä ainakin aion koittaa korostaa kasvavaa massua vaatteilla ja asusteilla ja koitan kantaa kumpuni ylpeenä vaikka välillä ahdistais! Tsemppiä masujen kasvatteluun, ihania-ihania kuvia! ♡♡♡
 
Täällä on sukulaiset tuumineet että maha on kasvanut joka kerta kun nähdään. Eipä tätä enää piilotella oikein millään.. :D vk 24+5 siis nyt. Hoikka ruumiinrakenne ja hurjaa vauhtia kasvava maha tietysti näkyy monelle vieraallekkin nopeasti...
 
Takaisin
Top