Masukuvia !

Mulla näkyy ipadilla tuo oma ja Tanzan kuva oikein päin, mutta tietsikalla sitten pystykuva kääntyy jostain syystä vaakaan.

Mun maha tuntuu että on vähän pienentynyt, johtuu kai turvotuksen vähentymisestä..

Tässäpä minun masukuvani, jotka ovat tänään otettuja eli raskausviikot 13+4 :) Hieman tuntuu jo pientä masua, mutta ei sinällään vielä huomaa juurikaan :) Edelleen pystyin käyttämään samoja farkkuja vyö normaalilla, eikä vielä ahdista yhtään, mutta kyllä se tästä toivottavasti kasvaa! Niin sieviä masuja kaikilla! Hih, pahoittelen toisen kuvan housujen jättämiä painaumia, ja toisessa kuvassa blurrasin hitusen selkää koittaessani sumentaa sekavia verhoja, etteivät veisi mun pieneltä masulta huomiota :wink:love017masu1.JPG masu2.JPG

ps. alkoi naurattaa ku tenttiinlukemistokkurassa lähetin tämän epähuomiossa siihten "näin lisäät kuvan" -ohjekeskusteluun! Äh, hitsin välilehdet :violent001

Miten te otatte noita masukuvianne? Mä olen ottanut kuvat aina aamulla, vessakäynnin jälkeen ja ennen aamupalaa. Lisäksi vielä kevyesti vatsaa sisään vetäen. Ajatuksenani on ollut ettei silloin sekoita ainakaan mihinkään iltaturvotukseen. Ja ei, en nyt väitä teidän masujanne turvotusmasuiksi, itselläni vaan sellainen rakenne, omenavartalo ja vähän notkoselkä, että hienoja "raskauskuvia" olisin saanut jo ennen raskauttakin. Noudatatteko muuten jotain johdonmukaisuutta esim omaan käyttöön kuvatessanne? Itselläni oli alunperin ideana kuvata joka rv:n ekana päivänä, aina samoissa vaatteissa jne. -Arvatkaapa olenko muistanut? Etenkin kun ei tuo mun mahani osoita vielä raskaudesta johtuvaa kohoamista. :)

En mä noin tarkka oo ollu :D mutta juu vähän oon vatsaa sisään päin yrittäny vetää.. mutten pysty enää paljoltikaan :O täs on yks kuva vessakäynnin jälkeen aamulla ja vatsa vedetty sisään.. rv tuossa 10+3 :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Liitteet

• 1399444361789.jpg
    1399444361789.jpg
    37.7 KB · Katsottu: 174
Et mul on ollu tosi pitkään sillee et en saa vedettyä alavatsaa sisää ja se tuntuuki inhottavalta.. vaan niiku "ylävatsaa" :D

Kokeilin vielä ottaa kuvan nyt aamulla ilman mitään turvotuksia (kun vihdoin alkanu laskemaan) ja ylävatsaa vähä vedetty sisää :) ei toi alapömppis vaa mee :'D ainiiiii tänääää 14+0 !!!!

Liitteet

• 1399444639922.jpg
    1399444639922.jpg
    48.2 KB · Katsottu: 180
Aamulla minäkin tuota vatsaa olen kuvannut, ja kevyesti vatsaa sisään vetäen - tai no sanoisin ehkä ennemminkin, että vatsalihakset aktiivisina. :grin

Mä myös olisin saanut helposti iltaturvotuksineni ja masu rennosti lötköttäen sellaisia pallomasukuvia, että mmenis varmaan helposti läpi rv 20+! :cool:

Otan "viikkokuvan" eli ainaku poksuu viikko täyteen :) ja aamulla kuvaan ettei oo turvotusta. Välillä kuvaan huvikseni iltasin, näytän kans siltä et olisin reilusti 20+ :D

Tänään 15+0 <3 mulla kaikissa raskauksissa noussu maha tollai samalla tavalla eteen(nyt olen sen lisäks levistyny sivuille). Nyt kolmannen kohdalla selkeesti maha tulee nopeemmin esiin, toista oottaessa maha oli tän kokonen muistaakseni rv 18 :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1399457245.654960.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1399457245.654960.jpg
    121 KB · Katsottu: 208
Täällä kans tuota ihanaa minipömppistä ei vedetä enää sisään. En oo ees kuviin jaksanu yrittää :grin Kuitenkin normi vatsa oli lähtiessä :) Kans pyrkiny ottamaan viikon välein kuvan, jotta notta eron näkis jollain aikavälillä.

Mulla ainakin oli alkuun turvotusta, muttei näyttänyt raskaus mahalta. Nyt on varmasti myös turvotusta, mutta maha on selkeästi varsinkin viikon 12 jälkeen pyöristynyt ja tullut enemmän esiin. Mulla ekassa raskaudessa maha tuli vähän esiin vasta viikolla 20, toisessa tuli viikolla 16 ja tässä näyttäs tulleen jo nyt viikolla 13. Luulempa, että herkemmin antaa periksi kun usempaan kertaa jo kasvaa. Kyllä maha jo tuntuukin ihan erilaiselta kun viikon 8 turvotuksissa. :D sen jotenkin tuntee koko ajan pienenä "pallona" paidan sisässä.:D tälläiset on omat tuntemukset, jokaisella kasvaa omaa tahtia, kovin on yksillöllistä tuo mahan muoto ja kasvaminen.:)

Voi vitsit ku on kivoja pömppiksiä : D olispa semmone nätti runko että ees vähäse maha pömpöttäs, mutta ku pittää olla notkoselkänen ja vaikkei raskaana olis nii maha näyttää sille :'D olen hieman ylipainonen. Ompaha enempi suojaa vauvalla ku rasvakerros on :D

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

Täällä poksuu taas viikot, 17+0 :P maha tuntuu itestä isommalta kun miltä se kuvassa näyttää. Kolme, siis KOLME viikkoa puoliväliin, hurjaa! :o :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1400648869.011004.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1400648869.011004.jpg
    148.3 KB · Katsottu: 162
Tässä tänään aamupäivällä otettu kuva. Nyt ekan kerran pääsen "poksumaan" viikkojakin, kun sain tietää lasketun ajan :) Eli tänään 14+0. Keilapallo on ja pysyy tuossa edessä.

Onneksi jollain muullakin on jo ihan kunnon maha :). t. 15+6

Mä en kehtaa edes laittaa kuvaa, mun pötsi on sen näköinen kun jollain pienellä ja hoikalla loppuraskaudesta... ja viikkoja vasta 15+0 :rolleyes:
jos laittas sitten kun sen kuuluukin olla iso :grin

Mutta ihania söpöjä massuja teillä kaikilla :Heartbigred

Takaisin