Masukuvia !

Jos masujen muotoihin on yhtään uskominen niin näyttäs siltä että täällä tulee paljon tyttövauvoja! ;) mun mielestä siis....

Tän aamunen 17+5 ♡ mul iha poika tunne... mut hei konkarit kumman näkönen massu teistä? Poika vai tyty? Vaikka eihän ne aina paikkaansa pidä :D silti kiva veikkailla.

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Liitteet

• 1401709472427.jpg
    1401709472427.jpg
    49.2 KB · Katsottu: 172
Paras vissii olis ootella 30+ viikoille vatsaveikkailujen kanssa :grin Mä mahantutkija masennuin kun katoin 10 kuvaa erimahoista... toiset sai tytön ja toiset pojan.
Eikä niistä kaikista erottanu yhtää tai mitä veikkaili män huti! :p Jotkut oli selkeitä mitkä pysty perustelee leveä tyttö ja pysty poika :) Toiset taas ihan ristiin!!!

Kuulemma (neuvolatäti) tutkitusti varmin on tuo viiva se että, jos viivassa on mutka niin silloin se on poika! :eek::wink

Mulla ja mun yhdellä kaverilla masut oli ekoista levinneet joka puolelle ja molemmille pojat tuli. Kahdella muulla kaverilla oli pystymahat ja masut kasvo ns. ylös ja tytöt tuli :)

Mulla on kaksi poikaa, jotka molemmat syntyneet täysin erinäköisistä mahoista. Ekassa raskaus alkoi näkyä hädin tuskin puolivälissä ja maha oli loppuun saakka muutenkin tosi pieni. Se oli varmaan sellainen perinteinen "poikavatsa". Jälkimmäisessä odotuksessa mahaa oli kaikkialla, ja tyttöä veikkailtiin syntyväksi. Nyt maha on myöskin jo aika iso. Väittäisin, että kyse on enemmänkin mun kohdalla ekan raskauden "tekemästä tilasta" kuin siitä, että olisi mitään eroa pojan tai tytön odotuksessa.

Mulla taas on ollut molemmissa hyvin samannäköiset mahat, eteenpäintyöntyvät ja niistä on syntynyt tyttö ja poika. Useimmat veikkailivat molempia raskauksia pojiksi, mutta esikoinen on tyttö.

Ihana nähdä, ettei muillakaan ole vielä välttämättä mikään iso kumpu kun olen ihmetellyt, missä se mun maha oikein on ja missä se vauva oikein kasvaa... Nyt tuli eilen 20 viikkoa täyteen ja 21 viikkoa käydään...eikä mahaa ole kuin pieni pömppis...

Takaisin