Noniin. Taitaa olla eka kuva kuukauteen. Ja jos joku nyt naamasta tunnistaa, niin terve vaan; pistähän facessa priva viestiä, mutta älä perhanassa julkista. Ei aiota tehdä Facebook-julkista.
Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
Apua, miten ihania masuja kaikilla :) Itte voisin yrittää muistaa aamulla kuvata ton mun kummun ^^
Kiva vaan, kun tuol on tollaset järkyt kelit ja mul ei mee takit kohta enää mitenkää kii En haluis just nyt sijottaa uuteen... Rintsikat liian pieniä, jouduin ostaa jo 3 kuppikokoa isompia liivejä ja tässä mennään vasta 17+4 (vuorokaus vaihtu just ).
Kuva tiistai aamulta, jollon rv 17+3. Mun maha sojottaa pitkälti suoraa eteenpäin, en oo huomannu ainakaan tässä vaiheessa vielä, että se olis siirtynyt kylkien suuntaan ollenkaan. Nyt menossa rv 17+5 :)
Oi niin söpöjä masuja teillä! :) Aaaa pahoittelen hiljaiseloani foorumilla, olen ollut suorastaan hukkumaisillani koulutöihin! Kyllä tämä aktiivisuus taas lisääntyy kun loma alkaa! Tässäpä minun tuorein masukuvani... Viikot 17+3 :). Pahoittelen että puin itseni mokomaan makkarankuoreen
Teillähän on jo kunnon masuja! :) Itselläni ei juuri ollenkaan niin enpä siitä vielä ainakaan kuvaa laita. Ihan minimaalinen ala pömppis jota ei kyllä raskausmasuks tunnistais. Kyllä se siitä vielä ehtii kasvaa :) Oletin että se näkyis ajoissa kun "monet" sanoo että toinen näkyy usein aiemmin. Ehkä se kasvu sit räjähtää yks kaks :D Niin ja viikolla 16 mennään...
Tuntuu, et toi masu näyttää kauheen pieneltä tossa kuvassa :D mut tää on niinku tänää aamukuva, ku heräsin tossa joku tunti-puoltoista sitten, kröhöm. Mut toi kyllä levii joka suuntaan, sivuille ja ylös ja varmaan taakse XD Ja tänään siis 17+4 <3