Masukuvia !

Pariisitar, sun kuva ei näy :sad001

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Ihania mahoja teillä! :) Musta tuntuu että mun maha on vielä vaan kasa makkaraa. :grin Ehkä se siitä sitten "pingottuu" kun vauva alkaa kasvaa kunnolla kokoa.
 
Minä kyllä näen kuvan :) kukkatunikassa ♡

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
No nyt näkyy täälläkin :)

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
No kyllä tohdit :wink niiku aikasemmin sanoin sen ei tarvitse näkyä.. sit esim 1-3vko pääst on mukava laittaa uus kuva :P

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Ihania masuja!!! En malta oottaa et oma alkaa näkyy kans :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voi kun ihania masuja :Heartbigred
Mä en kehtaa omastani laittaa kuvia, isohan se on mutta ei vielä vauvasta johtuva laughing7
 
Lauruska, paljon viikkoja? :)

Tuntu et oma pullahti täysin tän vkon13 alkaessa :grin lähinnä niin että muutkin huomaa. Itsehän on sen nähnyt pullistuvan hiljaa hiipien :wink
 
Pömpylä, sulla on hyvin samantyyppisen näköinen maha kuin mulla. :) Mä oon ihan varma että tyttö tulee! :grin
 
Autumn, vedot pystyyn sitten :grin Välistä tuntuu että Poika se on kun toisinaa maha ihan suoraa eteen :p Tiiä sitten. Kunhan nyt olis jompi kumpi :wink
 
voi kuinka teillä on ihania masukuvia.... omani uskallan varmaan laittaa kun olen rv 22 ehkä se sitten näkyis kaiken läskin alta :p
 
Vähän hölmö tä foorumi ku kääntää kuvat heti noin jos on pystypäin puhelimella otettu.. mut siis kuitenkin, en nyt tiiä johtuuko tä jostain iltaturvotuksesta vai miks on yhtäkkiä noin iso masu verrattuna viime viikkoiseen.. :D nyt siis 11+2 :)

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1399218795744.jpg
    1399218795744.jpg
    15.6 KB · Katsottu: 147
Takaisin
Top