Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Maarija
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tulee aina mieleen välillä että tässä sitä ollaan osa luontoa ja sen kasvua. Keskellä luonnollista prosessia joka menee vaan autopilotilla eteenpäin. Runoilinkin poikaystävälleni ennen raskautta että ideaalitilanne olisi saada lapsi alulle talven kylmyydessä ja siitä se verso kasvaa ja saa kesällä vielä hurjasti aurinkoa ja energiaa itseensä. Syksyksi tämä kurpitsa sitten pullahtaa maailmaan. Eli tässä sitä vaan ollaan puutarhureita. Tuntuu jo voittajalta siksi että tämä raskaus etenee niin tasaisesti eikä ole tullut mitään ongelmia. Toukokuu on tuonnut tyynemmät fiilikset.

mä taas oon lyhytselkänen persjalkanen tatti :P selittänee sen ku heti tulee maha esiin :) sen lisäks vielä jyrkästi eteenpäin kaartunu kohtu. nimimerkillä 153,5cm lyhyt nainen :D

Äsken otettu kuva. :eek: Iltapalasalaatin jälkeen.
Iltaisin IHAN HIUKAN TURVOTTAA!! :p Ei se päivisin vielä noin iso ole! :love7
Ei tätä kyllä enää piilotella? :)
18+2 menossa.

Ps. SORRY aika sotkunen tausta kuvassa mut ei se olekka kuvan pääasia! :smiley-ashamed005

Niijuu, pituutta tässä varressa 166cm. :)

Liitteet

• Kuva1004.jpg
    Kuva1004.jpg
    533.4 KB · Katsottu: 161
Carnie, näyttää kyllä siltä, ettei enää oikein voi piilottaa :) ihana masu!
Täällä kanssa iltasin maha on valtava! Tänään aamulla turvotusta oli tosi vähän, jotenkin tuntuu, että maha pienentyis. Mutta saapahan selkeemmän kuvan masun koosta. Eli aamukuva rv 17+6. Ja pituutta mulla on 163cm.

Liitteet

• 1399432823911.jpg
    1399432823911.jpg
    923.1 KB · Katsottu: 143
Tässä ILTAmasu rv 14+4, ensimmäinen siis tulossa ja pituutta minulla 157cm. Jäätävä turvotus :D Mutta kyllähän se rupee kasvamaan... <3 Muutenkin olen pieni, niin tulee varmaan nopeasti esiin.

Toi tilanne oli niin ihana kun makoilin sohvalla ja sitten sanoin, että apua nyt vauva potkii Niin Siru tuli ja laittoi heti päänsä mun massulle, piti siinä niin kauan kunnes potkut loppui, sitten laittoin maate mun vireen :Heartbigred

Maminka, ei kannata olla järkyttyny. Ihana vatta :)
Täällä myös ulkotakki jos sekään enää peittää mahan, olenkin saanut viikon sisällä kommentteja että ohi onpas Se kasvanut. Mutta nyt kolmas raskaus menossa. Ja molemmissa aikasemmissa raskauksissa ollu iso maha. Pojat oli neljän kilon molemmat. Pitkiä poikia.

Mä kävin tytön kanssa avoimessa päiväkodissa pitkästä aikaa ja se "täti" tuli kysymään, että oonko mä jäänyt jo äitiyslomalle.. :eek:Oisitte nähny ilmeen, ku sanoin, että vasta puoliväliä kolkutellaan... :grin

voi olla että kysyjää hiukan nolotti snuu :D
kaikilla on ihania massuja ! Toisilla vaan näkyy aikasemmin kun toisilla. :) Ajatelkaa niin päin että raskaus vatsa on maailmasta ihanin ja kestää loppupeleissä niiin hetken että se saa näkyä koko maailmalle !:3some

Takaisin