Masukuvia

Syysäiti: kyllä tuo mahasi näkyy jo selvemmin kuin minun mutta oletkin jo pidemmällä. Minulla nyt menossa 14+2 ja saa nähdä milloin maha lähtee kunnolla kasvuun. Minä olen 180cm niin kaipa tuota tilaa kropassa riittää ennen kuin maha pullahtaa enemmän esiin.
 
syysaiti, ollaan samoilla viikoilla ja mulla alkaa olemaan samanlainen kumpu. :)
 
Ihania mahoja! Mä en osaa sanoa, että onko tää jotain turvotusta vai onko jo masu kasvanut. Vielä menee lihomisen piikkiin. :)
 
mullaki tulossa toinen mut jotenki iso?? mutta se varmaan johtuu ihan vaan siitä ku esikko synty 5kk sitten ja nytten tulossa toinen :)
 

Liitteet

  • P4150025.jpg
    P4150025.jpg
    239.9 KB · Katsottu: 119
Mä kuulun marraskuisiin ihan alkuun.. mutta aina välillä huuteln täälläkin :D itselläni huomenna tulossa 11+6 pian siis 12rv.. pikkasen ehkä näkyy? Vielä en oo ultraa päässy ni saa nähä onko siellä ketää :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1398195386048.jpg
    1398195386048.jpg
    40.5 KB · Katsottu: 140
Aivan upeita mahoja. Minusta tuntuu että minun maha tulee etanavauhdilla, nyt on jo viikko 15 eikä paljon näy, joten ei ole syytä ottaa vielä lisäkuvia. Tänäänkin yksi nuori mies, jolta kysyin tietä flirttaili selkeästi ja mietin että eipä tainut nähdä että olen raskaana :)
 
Kaikkien muiden masut näyttää niin somilta ja suloosilta, mutta ittestä tuntuu, että vaan lihoo ja alkaa ahistaa kun normi farkut kinnaa :D
 
Takaisin
Top